Shift Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Siemka mam problem z 3d w top down chciałem zrobić obiekty typu lampa płot itp w 3d ale mam problem kiedy w głownym obiekcie dam d3d_start() itp ... to Background robi sie malutki i do okoła mam czarno jest na to jakaś rada ??? Z gory dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 tła nie działają w 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shift Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 To może inaczej jak mam zrobić aby mieć normalne podłoże?? nie jestem jakiś tam super w 3d ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Narysować podłogę z teksturą tła. d3d_draw_floor(); bodaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shift Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 to mam ostatnie pytanie czemu jak robie GML d3d_set_projection(x,y,90, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),10, 2,2,1); draw_set_alpha(1); draw_set_color(c_white); d3d_draw_floor(0,0,0,2500,2500,0,background_get_texture(trawa_level1),24,18); moja postać jest pod Backgroundem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Bo wszystko jest rysowane wg. depth od dołu do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shift Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 no tak wiem ustawiam depth i wszystko ale i tak to nic nie daje ;/ niewiem sam co już robię żle... EDIT:jeśli ustawiam depth to bg mi się gdzieś chowa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 bo kamera go nie chwyta :) kamera musi łapać wszystkie obiekty, jak masz gdzieś draw_ortho itp. to musisz potem ponownie kamerę dać. to nie jest proste zagadnienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się