Skocz do zawartości

3d w top down problem z backgorundem!


Shift

Rekomendowane odpowiedzi

to mam ostatnie pytanie czemu jak robie

GML
d3d_set_projection(x,y,90, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),10, 2,2,1);

draw_set_alpha(1);

draw_set_color(c_white);

d3d_draw_floor(0,0,0,2500,2500,0,background_get_texture(trawa_level1),24,18);

moja postać jest pod Backgroundem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...