Skocz do zawartości

Deactywacja


Rekomendowane odpowiedzi

Deaktywujesz wszystko poza kontrolerami.

instancje statyczne deaktywujesz później niż instancje dynamiczne by te nie wchodziły na ściany itp po aktywacji.

 

wartości xRange i yRange są dla konkretnego przypadku z mojej gry w której klocki mam wielkość 32x32 a największy dynamiczny object ma wielkośc 356x 148

pStatic i pDynamic to parenty

GML (controler begin step)
// region statycznychy ( większy )

xRange = 356;

yRange = 148;

instance_deactivate_object( pStatic );

instance_activate_region( view_xview - xRange, view_yview - yRange, view_wview + (xRange * 2), view_hview + (yRange * 2), 1 );

 

// region dynamicznych

xRange = 32;

yRange = 32;

instance_deactivate_object( pDynamic );

instance_activate_region( view_xview - xRange, view_yview - yRange, view_wview + (xRange * 2), view_hview + (yRange * 2), 1 );

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...