Skocz do zawartości

Kółko i krzyżyk Online


Utermiko

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Kółko i krzyżyk Online

 

Gatunek: Strategiczna MMO

 

Opis: Co tu dużo mówić :P Chyba każdy zna grę w kółko i krzyżyk. Jest to po prostu przeniesienie wersji z kartki szkolnej na komputer z możliwością gry przez sieć. Jest to moja pierwsza gra oparta na 39dll ;D.

 

Download: Download!

 

Rozmiar pliku: 1,24 MB(spakowane)

 

Autorzy:

Programowanie:
Utermiko, 39ster(39dll.dll)

Fabuła:
-

Grafika:
Utermiko

Muzyka:
-

Screeny:

GRA#1

GRA#2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piotrek1910: Dlatego że ktoś w SB napisał że nielubi screenów z menu od razu musiałeś to napisać, moim zdaniem nic się niestanie jak poza screenami z gry jeden będzie z menu.

 

Gra graficznie(programowo też nie, ale czego się spodziewać po K&K) nie jest zbyt rozwinięta, ale ogólnie wygląda spoko. Znalazłem jeden bug gdy rozłączy się klient to serwer się wyłącz, ale prawdopodobnie nie zamyka socketu i niemożna utworzyć gry do puki się nie zamknie tamtego serwera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zamykam socket ale dalej jeśli chcę utworzyć grę na tym samym porcie to się nie da póki nie odpale od nowa gry ;/ Popróbuję jeszcze może :P

@Edit Co do tego, że gra nie jest rozwinięta to o to miało chodzić :D K&K bardziej urozmaicić się chyba nie da :P(w końcu trzeba od czegoś zacząć, a nie chciałem robić kolejnego Ponga Multi) ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ediepl: Wysyłanie pozycji, wysyłanie co stepa to nie najlepszy pomysł, wysyłając co dwa stepy postać skacze, trzeba się troche pomęczyć żeby jej wymyślić jakiś skrypt docierania do odebranej pozycji itd.

 

Dodatkowo w strzelankach nawet mała różnica pozycji może coś zmienić. Do tego dochodzą pociski, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ediepl: Fajnie by było, jeśli podał byś swoje sposoby optymalizacji :)

 

Czyżby z mojego tutka? :o Jest tutaj gdzieś na forum, ale tam pozycja piłki leci co stepa :(

Z tłumaczenia dokumentacji 39dll :P Aczkolwiek twój tutek to praktycznie to samo :D

 

@EDIT Jeszcze takie małe pytanko. Dlaczego moje K&K zawsze hostuje się na localhoscie? Daje dołącz do gry wpisuje w ip "1" , i łączy mnie... W pinga z tutoriala mogłm grać z kolegą przez hamachi a tu nie ;/ Połączenie inicjuje tak samo przecież...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, znalazłem poważnego buga i nie mam pojęcia co jest źle. Więc tak: hostuje grę, potem w 2 okienku daje dołącz wpisuje w IP '1' i dołączam do gry, natomiast w pongu wyskakuje mi że się nie da. Kod na inicjacje połączenia mam identyczny, a jednak w K&K nie działa poprawnie. Znalazł by się ktoś chętny do pomocy?

@EDIT Błąd tak jak myślałem był prosty do rozwiązania ale trudny do znalezienia. 2h sie naszukałem kiedy przy przepisywaniu skryptu zobaczyłem, że jest podana zła nazwa zmiennej :) Download oczywiście zaktualizowany do wersji bez buga :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Właśnie dlatego wolę najpierw poćwiczyć gry MMO na 2 osoby :P Na więcej niż 2 to już jest nieco trudniej :(

Szkoda, że nie wiesz co to znaczy MMO, bo nie wiem jak byś chciał powiązać massive z 2 osobami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...