Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Tytuł: Kółko i krzyżyk Online Gatunek: Strategiczna MMO Opis: Co tu dużo mówić :P Chyba każdy zna grę w kółko i krzyżyk. Jest to po prostu przeniesienie wersji z kartki szkolnej na komputer z możliwością gry przez sieć. Jest to moja pierwsza gra oparta na 39dll ;D. Download: Download! Rozmiar pliku: 1,24 MB(spakowane) Autorzy: Programowanie: Utermiko, 39ster(39dll.dll) Fabuła: - Grafika: Utermiko Muzyka: - Screeny: GRA#1 GRA#2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Gdybyś nie widział to w > Uwaga! pisze bardzo wyraźnie ,,Prosimy nie dodawać screenów z menu - nie przedstawiają one gry!" a wy no cóż i tak to robicie. Ale moim zdaniem ciekawy pomysł na gre. Łatwy a fajny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 No fakt, sorki nie doczytałem tego z menu ;d Nowy jestem na forum :P Btw. Nie rozumiem czemu nie mogę grać w to przez hamachi a w ping ponga z tutoriala mogłem ;/ Wyłączyłem zapore i to samo ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 @Piotrek1910: Dlatego że ktoś w SB napisał że nielubi screenów z menu od razu musiałeś to napisać, moim zdaniem nic się niestanie jak poza screenami z gry jeden będzie z menu. Gra graficznie(programowo też nie, ale czego się spodziewać po K&K) nie jest zbyt rozwinięta, ale ogólnie wygląda spoko. Znalazłem jeden bug gdy rozłączy się klient to serwer się wyłącz, ale prawdopodobnie nie zamyka socketu i niemożna utworzyć gry do puki się nie zamknie tamtego serwera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Właśnie zamykam socket ale dalej jeśli chcę utworzyć grę na tym samym porcie to się nie da póki nie odpale od nowa gry ;/ Popróbuję jeszcze może :P @Edit Co do tego, że gra nie jest rozwinięta to o to miało chodzić :D K&K bardziej urozmaicić się chyba nie da :P(w końcu trzeba od czegoś zacząć, a nie chciałem robić kolejnego Ponga Multi) ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 strzelanke TDS mozesz zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Myślałem nad grą w statki, ale jeszcze zobaczę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Strzelanka to dużo roboty ;) Nie dość że więcej graczy, to problemy z wysyłaniem pozycji :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 @up:Jakie problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Właśnie dlatego wolę najpierw poćwiczyć gry MMO na 2 osoby :P Na więcej niż 2 to już jest nieco trudniej :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 @ediepl: Wysyłanie pozycji, wysyłanie co stepa to nie najlepszy pomysł, wysyłając co dwa stepy postać skacze, trzeba się troche pomęczyć żeby jej wymyślić jakiś skrypt docierania do odebranej pozycji itd. Dodatkowo w strzelankach nawet mała różnica pozycji może coś zmienić. Do tego dochodzą pociski, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 A nie lepiej wysłać po zmianie pozycji i ew. odświeżać co 5 sec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Uznałem to za oczywiste, jeżeli gracz się rusza to wysyłasz np. co dwa stepy, chociaż to i tak za dużo :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Kwestia optymalizacji, może jutro wstawię wersję alpha mojego tds'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Wg. mnie dobrym rozwiązaniem byłoby wysyłanie co ~8 stepów kiedy gracz się rusza i wysłanie pozycji w chwili puszczenia klawisza/zatrzymania poruszania się gracza Ups. Powoli się robi offtop ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 @ediepl: Fajnie by było, jeśli podał byś swoje sposoby optymalizacji :) [...]a w ping ponga z tutoriala mogłem Czyżby z mojego tutka? :o Jest tutaj gdzieś na forum, ale tam pozycja piłki leci co stepa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 @2xup: No prawie, ale nadal będą przeskoki, kombinuj dalej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 @ediepl: Fajnie by było, jeśli podał byś swoje sposoby optymalizacji :) Czyżby z mojego tutka? :o Jest tutaj gdzieś na forum, ale tam pozycja piłki leci co stepa :( Z tłumaczenia dokumentacji 39dll :P Aczkolwiek twój tutek to praktycznie to samo :D @EDIT Jeszcze takie małe pytanko. Dlaczego moje K&K zawsze hostuje się na localhoscie? Daje dołącz do gry wpisuje w ip "1" , i łączy mnie... W pinga z tutoriala mogłm grać z kolegą przez hamachi a tu nie ;/ Połączenie inicjuje tak samo przecież... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 No cóż, ja go pisałem jak miałem 13 lat chyba :D Sam robiłem ponga z tutka 39dll, o ile dobrze pamiętam :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 No tak, znalazłem poważnego buga i nie mam pojęcia co jest źle. Więc tak: hostuje grę, potem w 2 okienku daje dołącz wpisuje w IP '1' i dołączam do gry, natomiast w pongu wyskakuje mi że się nie da. Kod na inicjacje połączenia mam identyczny, a jednak w K&K nie działa poprawnie. Znalazł by się ktoś chętny do pomocy? @EDIT Błąd tak jak myślałem był prosty do rozwiązania ale trudny do znalezienia. 2h sie naszukałem kiedy przy przepisywaniu skryptu zobaczyłem, że jest podana zła nazwa zmiennej :) Download oczywiście zaktualizowany do wersji bez buga :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 24 Marca 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Właśnie dlatego wolę najpierw poćwiczyć gry MMO na 2 osoby :P Na więcej niż 2 to już jest nieco trudniej :( Szkoda, że nie wiesz co to znaczy MMO, bo nie wiem jak byś chciał powiązać massive z 2 osobami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Utermiko Opublikowano 24 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Szkoda, że nie wiesz co to znaczy MMO, bo nie wiem jak byś chciał powiązać massive z 2 osobami. Heh, masz racje, troche fail z mojej strony :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się