Filar Społeczności ANtY Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 SFML :/ Będziemy zmieniać bibliotekę od dźwięków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 mam błęda kolejnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 A propo tych stat to co daje widsom i endurance? Bo resztę to obczaiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Endurance zmniejsza otrzymywane fizyczne obrażenia, a Wisdom magiczne, przy tym Wisdom zwiększa również ilość HP o ile się healujesz używając czaru Natury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 OK udało mi się teraz to przejść po stworzeniu profilu 3 raz. I muszę powiedzieć że balans statystyk jest totalnie do dupy. Doszedłem do takich wniosków: W HP nie warto inwestować ponieważ heal na 3 poziomie i wisdom 6+ zwykle odnawia 70% zdrowia, więc co turę miałem full hp ( nawet na walce z priestem ) W MP warto inwestować tylko na początku, trudno manę wytracić do 0 gdy ma się jej max 30 ponieważ butelki z maną trafiają się zbyt często. Co każdą turę można castować spella i w ten sposób match-3 zamienia się w trzymaj PPM jak pajac gdzie kolwiek bo i tak mana nie zejdzie a gemy potrzebne do castowania same się natrafiają. W END i STR też nie warto inwestować ponieważ zwykłe ataki same w sobie są słabe a gdy ma się dużo many to takich ataków nawet się nie używa. w AGI także można przypakować tylko na początku po to by wykonać turę jako pierwszy, później już nie ma znaczenia czy mamy AGI 10 czy 100 ponieważ pasek przeciwnika rośnie podczas wykonywania się animacji zbijania naszych gemów lub animacji castowania spelli. Także dochodzi do takiej sytuacji że obojętnie ile byśmy tego AGI nie mieli to po naszym ataku i tak przeciwnik ma już full stamy ( czy co to tam ten niebieski pasek jest ) z kolei po jego ataku my mamy full. WIS to taka statystyka która daje w tej grze zwycięstwo jest zdecydowanie OP. W połączeniu z healem i WIS na poziomie 6+ jesteśmy nieśmiertelni. Obiłem go na 4 levelu dając 2 razy w MP i resztę w WIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 O, i to są testy :) Dzięki, balans faktycznie jest do dupy, ale w pojedynkę, czy nawet dwójkę ciężko w tym polu coś zdziałać. Już ponotowane mamy wszystkie zmiany planowane, w balansie też, wersję demo uznaję za bardzo udany pomysł. Oczywiście jeśli ktoś jeszcze na coś wpadnie to walcie śmiało, przed pełną wersją pewnie ukaże się jeszcze jedna wersja demo/beta i zobaczymy jaka różnica będzie. @top: mi się udało na 4 lvlu thugiem go pocisnąć maxując niebieski, agi, wis i 2 w mane :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się