Skocz do zawartości

Ruch rąk


Rekomendowane odpowiedzi

w create postaci:

 

instance_create(x,y,reka), albo wstawiasz ja do rooma.

 

i zeby byla zawsze przy hero to w step:

x=hero.x+image_xscale*ilestam

y=hero.y+ilestam

 

a zeby nie skakala(bo moze, nie wiem) to w draw jeszcze:

draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,hero.x,hero.y,image_xscale,image_yscale

,direction,c_white,1)

 

e: ale lepiej by bylo wywalic obiekt reki i go wcielic do bohatera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sernat: 0/0 error!

Przecież nie mam pojęcia co autor tematu chce otrzymywać, gdy myszka ma taką samą pierwszą współrzędną jak gracz. Zastanów się ;) .

GML
image_xscale = sign( mouse_x - x );
Jeśli już. Ew. można wykluczyć gdy 0.

Fakt, nie znałem tego :) . Takie przyzwyczajenie z graphwar.com :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...