karolo320 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 wiekszosc plecakow dziala w lite Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Ale takie inventory do platformówki, że jak będzie kolizja z obiektem to on się pojawia w tym inventory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 to zrob obiekt eq, i w create: for(i=0;i<=3;i+=1){ item[i,0]='' // tutaj bedzie nazwa item[i,1]=0 // tutaj bedzie sprite item[i,2]=0 // tutaj bedzie cos, np. dla broni atak, mozesz dodac atrybutow ile chcesz } w draw rysuj sobie eq, czyli np.: draw_set_color(c_gray) draw_rectangle(5,5,315,40) draw_set_color(c_black) for(i=0;i<=3;i+=1) if item[i,1]>0 draw_sprite(item[i,1],0,5+i*40,5) w kolizji sprawdzaj w for, czy item[,0]='', jesli tak to uzupelniaj i usuwaj obiekt e: moge przyklad zrobic, bo mi sie nudzi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Jak będziesz łaskawy możesz zrobić przykład ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 To mógłbyś zrobić przykład?Jeśli nie to podaj link do jakiegoś eq do platformówki w wersji lite(jeśli byś mogł ;p). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 wrzucalem wczoraj, nie wiem czy o to chodziło, ale https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=28103 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ale mi chodziło a o takie coś do platformówki :( Że jak będzie kolizja z obiektem to dopiero się pojawi a nie że trzeba klikać myszką :( Jeśli masz jakiś link do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Czasem trzeba pomyśleć i samemu coś dorobić. Nie będziesz za każdym razem dostawał wszystkiego na tacy, albo to zrozumiesz albo nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Że jak będzie kolizja z obiektem to dopiero się pojawi a nie że trzeba klikać myszką 1.wchodzisz w event klikniecia 2.klikach change 3.wybierasz kolizje 4.BUM, jest! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Mam nowe pytanie: otóż troche tam szukałem na takiej opcji(szukaj);p i nie znalazłem a więc przejde do rzeczy. Chce żeby po rozwaleniu skrzyni pojawił się nowy objekt NA JEJ MIEJSCU help. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Event Destroy: GML instance_create( x, y, nowyObiekt ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Teraz coś podobnego xD.Ale jednak trochę się różni: chciałbym tak żeby po zabiciu wroga wylatywał JEDEN z CZTERECH LOSOWYCH przedmiotów. Za pomoc z góry dziękuję. Ps.Wiem jak to zrobić na klockach ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 GML instance_create( x, y, choose(nazwa_1_obiektu,nazwa_2_obiektu,nazwa_3_obiektu,nazwa_4_obiektu) ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Thx za pomoc, ale zadam jeszcze jedno(i myślę że ostatnie)pytanie: Jak zrobić najprostszy podwójny skok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopi...podw%F3jny+skok Tylko musisz trochę pokombinować, żeby dostosować to do swoich potrzeb. A jak nie pasuje, to przeszukaj trochę forum, na pewno coś dla siebie znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Ściągnij BlockDecoder, czy jakoś tak. Na forum jest taki programik do zamiany klocków na kod. Pomoże Ci w nauce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Jakiś czas sobie radziłem ale mam nowy problem: Chciałbym zrobić tak żeby sprite zmieniał się tylko w kolizji z np.drabinką na sprite "wspina się" a gdy z niej zejdzie przejdzie do ostatniego spritu nie pomaga to: if place_meet(x,y,drabinka) sprite_index=coś tam. Bo wtedy zostaje sprite "wspina się" "na zawsze"(do restartu gry lub zmiany broni;p). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 do tego co podałeś dodaj GML else sprite_index=nie_wspina_sie i będzie dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Ale chodzi mi oto żeby wrócił do poprzedniego sprita , a mógł mieć np.z pistoletem albo z karabinem a będzie z kamieniem;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 GML //create sprite_prev='' //step if place_meeting(x,y,drabinka) { if sprite_index!=wspina_sie { sprite_prev=sprite_index sprite_index=wspina_sie } } else { if sprite_index=wspina_sie sprite_index=sprite_prev } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Cudo twórco!! Działa,wielkie THX :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Jeszcze jedno;p (sry. za double posta). Chciałbym żeby sprite pokazał się tylko na jaki okres czasu chce, a później zniknął, ale tak żebym później znów mógł go wyświetlić na ten czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Użyj alarmu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Mam pytanie czy jest na forum taki klocek do robienia misji? Że jak się go przeciągnę to pojawia się takie okno i trzeba wpisać tekst misji i wybrać jaki sprite ma być pokazywany podczas tego? Jeśli nie, to mógłby ktoś mi polecić jakiś program lub jak się robi swoje klocki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Klocek Execute code, tam możesz wklepać wszystko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Jezuuuuuuu. Chodzi mi o taki inny klocek NOWY. Lub jak samemu zrobić jakiś klocek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 nie mozna. mozesz zrobic script i klockiem execute script go wywolac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Dziękuje chodź za to. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niety Opublikowano 12 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Znów sry. za double posta, ale mam prośbę: czy ma ktoś taki przykład misji że: Najpierw gdy się podejdzie do gościa daje nam misje i dopóki nie zrobi się 1 misji to nie da nam drugiej. Żeby były przynajmniej 3 misje. Żeby były dialogi. Za przykład/pomoc WIELKIE thx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 chcesz dialog z 2/3 odpowiedziami, czy tylko schemat: pytanie, odpowiedz, pytanie, odpowiedz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się