Skocz do zawartości

Trip (remake) zapowiedz


propaganja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 284
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

pamiętam pamiętam wszystkie próbki mam na dysku próbuje jakoś to ułożyć w całość dopasować kto do czego i w ogóle ;) Jak to rozpracuje będę pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam witam, po pierwsze dawno żadnych tu newsów nie wstawiałem, w każdym razie gra żyje i ma się dobrze, ciągle jest na ukończeniu, ciągle tuż tuż przed beta testami, z samym gameplayem co prawda ostatnio zwolniłem bo praca i obowiązki, za to skończyłem rysować wszystkie cut scenki (razem 19 minut animacji ponad), czekam na muzyke do trailera, i powoli dlubie przy kilku nie dokonczonych misjach. Premiera sie nieco przedluzy bo przemyslalem kwestie dubbingu po angielsku, no i po prostu nie obejdzie sie bez profesjonalnych aktorów, których musze znaleźć, ale to kiedy będzie już gotowy cały scenariusz i wszystkie dialogi rozpisane (no i ogólnie myśle o kickstarterze i ustaleniu jakiejś śmiesznie niskiej zbiórki, w zasadzie tylko na ten dubbing [a to znowu dopiero jak bedzie trailer, a najlepiej i demo]). Co do samej gry brakuje w zasadzie tylko wprowadzenia i samouczka, ale być może dodam jeszcze misje czy dwie gdzieś w środku. Z ciekawostek - przechodzilem ostatnio wszystko co jest - i zajelo mi to ponad 6 godzin, przy czym jako że w grze nie trudno się zgubić, a i zagadki wymagają czasu na rozgryzienie - komuś kto nigdy w tą grę nie grał powinno zająć to minimum drugie tyle, co przy calkowitej unikalności w zasadzie każdej misji - myślę jest wynikiem niezłym. Zmęczony łeb od tej ciągłej pracy, tym bardziej że wiecznie chce cos ulepszyc, dodac cos nowego, i tak wiem gra miala byc juz dawno skonczona... ale obiecuję że już niedługo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam witam, po pierwsze dawno żadnych tu newsów nie wstawiałem, w każdym razie gra żyje i ma się dobrze, ciągle jest na ukończeniu, ciągle tuż tuż przed beta testami, z samym gameplayem co prawda ostatnio zwolniłem bo praca i obowiązki, za to skończyłem rysować wszystkie cut scenki (razem 19 minut animacji ponad), czekam na muzyke do trailera, i powoli dlubie przy kilku nie dokonczonych misjach. Premiera sie nieco przedluzy bo przemyslalem kwestie dubbingu po angielsku, no i po prostu nie obejdzie sie bez profesjonalnych aktorów, których musze znaleźć, ale to kiedy będzie już gotowy cały scenariusz i wszystkie dialogi rozpisane (no i ogólnie myśle o kickstarterze i ustaleniu jakiejś śmiesznie niskiej zbiórki, w zasadzie tylko na ten dubbing [a to znowu dopiero jak bedzie trailer, a najlepiej i demo]). Co do samej gry brakuje w zasadzie tylko wprowadzenia i samouczka, ale być może dodam jeszcze misje czy dwie gdzieś w środku. Z ciekawostek - przechodzilem ostatnio wszystko co jest - i zajelo mi to ponad 6 godzin, przy czym jako że w grze nie trudno się zgubić, a i zagadki wymagają czasu na rozgryzienie - komuś kto nigdy w tą grę nie grał powinno zająć to minimum drugie tyle, co przy calkowitej unikalności w zasadzie każdej misji - myślę jest wynikiem niezłym. Zmęczony łeb od tej ciągłej pracy, tym bardziej że wiecznie chce cos ulepszyc, dodac cos nowego, i tak wiem gra miala byc juz dawno skonczona... ale obiecuję że już niedługo :)

 

 

Ciężko mi było się wziąć do pisania czegoś o tej grze, ale czujem taką potrzebę. Ja ogólnie mało gram, a w takie horrory to już w ogóle. Za bardzo się wkręcam, ja przy Baldurs Gate jak czytałam opisy to się denerwowałam już. A po tej grze z pewnością miałabym zrytą psychikę i czuję, że daleko w niej nie zajdę - ale mimo to na nią czekam. Nie chodzi o grafikę, choć uważam, że jest świetna i idealnie pasuje do tej gry, a chrzanić to że w klatce animacji gdzieś tam są oczy krzywo, jakieś głupie to są dyskusje, i tak całość wygląda dobrze. Patrzyłam na zapowiedzi, na filmy, ta gra ma ten klimat. A nawet nie chodzi o klimat. Ja nie umiem oceniać prac na zasadzie -to jest dobrze, to trzeba przesunąć, umiem za to świetnie ocenić - łatwe, sama bym to zrobiłam, namęczyłabym się nad tym, to jest nie do ogarnięcia przeze mnie. I to wbrew pozorom całkiem niezła skala. Ta gra plasuje się na nie do ogarnięcia. Już nie mówię o ogromie grafik, ale o pomyśle, o zagadkach, o zawikłaniu akcji. O ogarnięciu wszystkiego, wciągnięciu gracza w ten świat - mimo najlepszych fabuł wiele z gier można przeklikać, ominąć opisy nawet fajne, a tu (podejrzewam), że się nie da i że nawet nikt nie będzie chciał tego zrobić. To jest coś tak cennego, że choćby grafika była słaba, to ta gra i tak byłaby wciągająca. (grafika dodaje klimatu teraz oczywiście, jest potrzebna).

CO więcej dźwięk, dialogi - ta gra wygląda jakby ją robił sztab ludzi jak dla mnie. Bardzo dobrze przemyślana:)

Dlatego czekam z niecierpliwością.^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oo Dzięki Shill, ######ście miły i budjący komentarz!

A ja dzisiaj z poślizgiem, ale za to z grubej rury(a właściwie nie ja tylko Michał Marzec-Remiszewski, autor muzyki do niżej zaprezentowanego trailera) filmik zapowiadający grę doczekał się muzyki, przyznam szczerze ze jak to usłyszałem zdziwiłem się konkretnie, wizję na to miałem zupełnie inną, ale jak się okazało gorszą. Nie jest to wersja jeszcze do końca finalna, no i nie ma jeszcze dźwięków, ale myślę że jak najbardziej warto zobaczyc i przede wszystkim usłyszeć:

edit. sprawdźcię tą wersję:

podoba mi się bardzo.

a tutaj gameplay, powiem tak, stary bo stary i widać na nim błędy, placeholdery i oszukiwanie z magazynkiem, i słychać niepotrzebne ccccccc w tle zamiast wiatru. Ale jak ktoś nie widział może sobie zerknąć.

 

 

Piszcie co sądzicie o trailerze, wiecie to ma być wizytówka gry, dopieszczona do perfekcji, wysłucham i rozważę każdą sugestię!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

No nie wiem, mi ta muzyka by pasowała do jakiejś średniowiecznej gry strategicznej. W tym trailerze moim zdaniem powinny być same mroczne dźwięki, szept, spadająca kropla, a muzyka powinna się sączyć. Sam nie wiem, jeśli ci się podoba to ok, to jest najważniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
No nie wiem, mi ta muzyka by pasowała do jakiejś średniowiecznej gry strategicznej. W tym trailerze moim zdaniem powinny być same mroczne dźwięki, szept, spadająca kropla, a muzyka powinna się sączyć. Sam nie wiem, jeśli ci się podoba to ok, to jest najważniejsze.

+1

 

muzyka sama w sobie ale klimatowi trailera ujmuje

 

 

hmm jesli pochwale to reszta na zlosc napisze ze do dupy, bo mnie bardzo lubia, ale niech tam.

myślisz, że ktoś się w ogóle przejmuje co ty tam wypisujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo dlatego sie zdziwiłem bo oderwane to jest bardzo od muzyki w samej grze gdzie w zasadzie muzyki oprócz poskręcanych ambientów nie ma wcale, ale hmm fajnie podkręca też pozytywne i nie tylko aspekty i emocje o których mowa, a końcówka to dla mnie majstersztyk. Nie będzie to jedyny trailer ale napewno pod tym względem najbardziej epicki czy hollywoodzki, kolejny - króciutki - będzie bazował głównie na ciemności i mroku ukrytym w dźwięku.

 

jeszcze filmik z wycieczki na miasto bez amunicji i tlenu:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te białe trupy przypominają mi manekiny z SH2

EDIT: źle, nie manekiny tylko takie coś http://www.silenthillheaven.com/Site/SH2/I...eens/LAB013.jpg

trafna uwaga. Cała misja wzorowana silent hillem, łącznie z pokraczną wkurzającą muzyką - i chujogłowym czyli paskudną wersją piramidogłowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyznam że najtrudniejsza animacja jaką w życiu rysowałem :D w sensie jeśli to ma trwać ok. półtora minuty, i ma być ciągłe fpp bez cięc,i jesli zmieszcze wszystkie pomysly co mam w glowie - to ja tu musze robić rysunki w stylu street view w google earth, ale z dźwiękami i muzyką z gry efekt będzie przekozacki.

24 sekundy:

http://www.youtube.com/watch?v=xAgRJdT0CEo...eature=youtu.be

 

TheMarQ powiem CI że bardzo uważnie dawkuje które elementy wam pokazywać które nie. Najlepszych, najmnocniejszych scen , no i pewnie samej kwintesencji gry - nie widzieliście. Ale tak czy inaczej no wiadomo każdy filmik to w jakimś stopni spojler ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie ostatnio zastanawiałem. tutaj na gmc wszyscy podniecają sie projektem, raz że to gra propy, a dwa jako że sami jesteśmy twórcami wiemy ile pracy trzeba włożyć żeby uzyskać taki efekt.

pokazałem filmiki dwóm znajomym. są to osoby które ogólnie interesują sie tematyką gier komputerowych, ale same żadnych nie tworzą.

i właściwie stwierdziły one że filmik wcale ich do gry nie zachęciły, a w ogóle to ciemno i nic nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ludzie są przyzwyczajeni do gier od Blizzarda, ActiVision etc. to na pewno nie pochwalą "Tripa, ktury jest pszecierz tylko platformufkom nie lepszom od Pakmana". Bo nie ma fotorealistycznej grafiki, bo nie jest czy-de etc. Dla takich "graczy" gry Indie są mało warte ("Poza Majnekraftem RZAL!") :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

@Bedziom: to jak wytłumaczysz to, że grają w Minecrafta, Amnesie, SMB i milion innych gier indie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba nie jest kwestia Indie czy nie Indie.

dobra, załóżmy że trzymamy sie tylko 2d.

limbo, super meat boy, the binding of isaac - gry niezależne znane na całym świecie.

myślicie że Trip jest w stanie się wybić poza to nasze gmclanowe podwórko?

rozumiem że to ma być projekt komercyjny, tylko zastanawiam sie kto to kupi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...