Skocz do zawartości

gra nie reaguje na klawisze


bartas

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, mam problem. Ostatnio zmieniłem kompa, na poprzednim moja gierka działała przyzwoicie, tzn. wolno, ale bez tragedii. Teraz na nowym kompie jest inaczej, gra działa płynnie, ale kiedy na scenie pojawi się więcej świateł i cieni do generowania to zdarzają się momenty w których gra przestaje reagować na ruchy myszką i klawisze, po prostu gracz idzie cały czas do przodu, i nie da się ruszyć kursorem. Trwa to tylko kilka sekund, ale bardzo przeszkadza. Czy to może być spowodowane tym, że na starym kompie miałem dwurdzeniowy procesor, a na nowym jest tylko jeden rdzeń? Jeżeli nie, to jaki może być powód? Karta graficzna to Radeon Mobility X700, a procesor Intel Pentium M 2.13 GHz. Dodam jeszcze, że mam niej ramu - na poprzednim były 2GB, tutaj tylko 1. Komputer na pewno nie jest za słaby, bo Crysis działa płynnie, a moja gra raczej nie potrzebuje kompa lepszego niż do Crysisa... Proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, mam problem. Ostatnio zmieniłem kompa, na poprzednim moja gierka działała przyzwoicie, tzn. wolno, ale bez tragedii. Teraz na nowym kompie jest inaczej, gra działa płynnie, ale kiedy na scenie pojawi się więcej świateł i cieni do generowania to zdarzają się momenty w których gra przestaje reagować na ruchy myszką i klawisze, po prostu gracz idzie cały czas do przodu, i nie da się ruszyć kursorem. Trwa to tylko kilka sekund, ale bardzo przeszkadza. Czy to może być spowodowane tym, że na starym kompie miałem dwurdzeniowy procesor, a na nowym jest tylko jeden rdzeń? Jeżeli nie, to jaki może być powód? Karta graficzna to Radeon Mobility X700, a procesor Intel Pentium M 2.13 GHz. Dodam jeszcze, że mam niej ramu - na poprzednim były 2GB, tutaj tylko 1. Komputer na pewno nie jest za słaby, bo Crysis działa płynnie, a moja gra raczej nie potrzebuje kompa lepszego niż do Crysisa... Proszę o pomoc :)

Twoja historia mnie urzekła ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Crysis jest napisany w ASM/C++, GameMaker nie. GML jest tylko interpretowanym językiem odpalającym funkcje DirectDraw3D (i nie korzysta z wielu funkcjonalnosci dzisiejszych kart graficznych) - działa to trochę jak JavaScript w starszych przeglądarkach - do tego stopnia, że gry w GameMakerze HTML5 pod google chrome w niektórych przypadkach są szybsze, niż wersje windowsowe.

Tak to wygląda, że gra GMowa ma wymagania z 10x większe niż ta sama gra w czystym C++

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...