Skocz do zawartości

Niedziałający kod


micha_i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak w temacie, mam taki kod:

GML
Global_right_released:

if ! collision_point(obj_kursor.x-16,obj_kursor.y-16,obj_blok,true,false){

if ! collision_point(obj_kursor.x-16,obj_kursor.y-16,torch,true,false){

if (inv[a])!=' ' and (inv[a])!=string(0){

instance_create(obj_kursor.x,obj_kursor.y,inv[a])

scr_inv_rem(inv[a],a)

}}}

GML
scr_inv_rem:

var type,q;

type=argument0;

q=argument1

invn[q]-=1;

if invn[q]=0 inv[q]=' '

Tablica inv[] zapisuje nazwy obiektów w plecaku

Tablica invn[] zapisuje ilość danego obiektu

a to wybrany aktualnie slot w plecaku

 

Dlaczego ten kod powoduje,że wszystkie obiekty w grze się tworzyły drugi raz?(czyli mam wtedy 2x więcej obiektów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT:Dobra,mam,wystarczyło nie tworzyć obiektu tablicą, tylko użyć switch(){}:

GML
if ! collision_point(obj_kursor.x-16,obj_kursor.y-16,obj_blok,true,false){

if ! collision_point(obj_kursor.x-16,obj_kursor.y-16,torch,true,false){

if is_string(inv[a]){

if inv[a]!=' '{

inv[a]=string(inv[a])

switch inv[a]{

case 'wood':

instance_create(obj_kursor.x,obj_kursor.y,wood)

scr_inv_rem(inv[a],a);exit;

}

}}else{exit}}}

Sory za robienie kłopotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...