Threef Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 Jeden obiekt zarządzający wszystkim i rysujący wszystko. Drugim obiektem jest dopiero okienko z opisem talentu. A wszystko jest w tym samym roomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 czemu ta gra ma ocenę jak w shocie bedzioma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 A kogo obchodzi ocena i co nazywasz grą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Naprawiłem :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Okey! Przydało by się małe sprawozdanie: Dziś w nocy udało mi się w końcu wprowadzić algorytm pathfindingu A*. Naprawiłem też błędy w menu postaci, ale najważniejszą informacją jest chyba to że cały projekt został już przerzucony na GM:Studio. Wersja Androidowa trzyma się dobrze. :) Plany na przyszłość: - Sprawdzić czy niski FPS jest przez mój badziewny telefon, czy na normalnych hipsterskich komórkach działa płynnie. - Rozbudować A* o sprawdzanie wysokości. - Powiększenie ilości przedmiotów. - Customizacja drużyny. - Balansing. GOOD MOOD! :kicking: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Po tym jak wprowadziłem A* bardzo się rozleniwiłem. :( Znowu sporo planowania, drobne zmiany i poprawianie błędów. Jutro w szkole mam BARDZO DUŻO wolnego czasu więc będę planować bazę danych która będzie przechowywać wszystkie akcje podjęte podczas walki. To mi pozwoli na zapisywanie, przechowywanie i odtwarzanie dowolnej walki. A jest to tak naprawdę wylewanie fundamentów do testów balansingu które, jeśli wszystko wypali, będą dość innowacyjne. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 2 godziny zmieniania znaku większości na mniejszości, plus na minus, 32 na 64, etc. I jakimś cudem udało mi się zrobić wybór broni. Brzmi łatwo? To jest łatwe, ale nie dziś. Zostało mi dodanie mechaniki magii, a potem będzie można dodawać nowe przedmioty, talenty i testować balansing! No ale jeszcze wcześniej (może święta?) Emblemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Brzmi miodnie, teraz trzeba by coś scisnąć z fabułą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Tak, tak ja też nie mogę się doczekać. :D Szczególnie biorąc pod uwagę wszystko co wiem o realiach gry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Tak, tak ja też nie mogę się doczekać. :D Szczególnie biorąc pod uwagę wszystko co wiem o realiach gry! Hm, to brzmi niepokojąco... od razu zaczynam się zastanawiać, czego ja nie wiem o tej grze...^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Hm, to brzmi niepokojąco... od razu zaczynam się zastanawiać, czego ja nie wiem o tej grze...^^ No właśnie chodzi o to że ja nic nie wiem. xD Tylko te 5 kręgów i "Słowiańskie Klimaty". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Dzięki koledze udało mi się nagrać filmik z gry. Miał pokazać wszystko w ruchu, ale widzę że na mocniejszym sprzęcie wszystkie animacje wykonują się zbyt szybko. Chyba pora na delta time. :rolleyes: Ogółem dodane zostały Emblemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 o losie az sie zalogowac musialem bo mi cisnienie skoczylo do poprawy - miganie chuja podczas wybierania kratki - interfejsy...to jest nieintuicyjnie i mnostwo zbednego klikania - klawiatura wszystko robisz??????? - animacje wolniejsze imho i dokladniejsze bo teraz sie telepie jak zbity chuj - moze cos innego zamiast napisu END nad jednostka bez pkt akcji? ;p - NA CHUJ TEN ZIEMNIAK Z LEWEJ? CO ON ROBI W INTERFEJSIE planujesz tego sledzia zanurzyc w wodach multi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Animacje wykonują się tam niezwykle szybko. Nie sądziłem że wszystkie urządzenia na których testowałem grę są aż tak wolne. :P Bez Delta Timingu ani rusz. Dobrze że teraz się o tym dowiedziałem. :P Kolega który nagrywał filmik używał w większości klawiatury którą już prawie porzuciłem. Gra działa dobrze na urządzeniach dotykowych i następny filmik będzie już nagrany z telefonem/tabletem trzymanym w rękach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 czemu gui zajmuje pół ekranu i do tego jeden z jego paneli nie zawiera niczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Prawy Lewy górny róg? To analog. Którego kolega nie używał bo wolał klawiaturę. -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Lewy, po co analog na kompie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Lewy :P Po prostu na razie nie myślę o wersji na PC. Wszystko robię z myślą o Androida/iPhone. Mam większe problemy. Gra ma rozdzielczość 400x240px i ciężko mi wyobrazić ją sobie na tablecie 11 cali! Teraz trafił w moje ręce jakiś chiński tablet 7' z ekranem oporowym. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Mały update: Przebieg walki zapisywany jest do pliku xml. W ten sposób debuguję grę i zaczynam testy balansingu! Poprawiam proste błędy, i chcę niedługo wypuścić tech-demo. Mam skończone jakieś 30% talentów, ok 10 Emblemów z 18 na razie planowanych. Kilkadziesiąt broni i pancerzy (brakuje jeszcze akcesoriów). Powstał też w mojej głowie już lekki zarys fabuły. Ma być prosta, bez udziwnień, w większości liniowa i bazująca na oklepanych motywach, a jej przebieg będzie zależał od decyzji jakie gracz podejmie (Zdobyć boską moc, czy powstrzymać czarny charakter przed jej zdobyciem). A nie mam zamiaru się ograniczać do jednego wątku fabularnego! Ogółem mam zamiar zabrać się za robotę bo miesiąc przesiedziałem nic nie robiąc i nie jestem z tego zadowolony!. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Mój Galaxy Tab ma prawie 11'' możesz podesłać :P Filmik nie zachęca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Ach no tak... wróciłem na GM8.1! :/ Ale mogę podesłać ostatnie .apk jakie zdążyłem zrobić za czasów bety GM:S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Bez spiny. Jak będziesz coś robił na andka to podeślij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Wiem, że odkopuje stary temat, ale można wiedzieć, czy dalej będziecie robić tę grę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Jak najbardziej! Ciągle wracam do projektu. I widzę że w temacie jeszcze tego nie pisałem, ale do projektu wrócę dopiero po skończonej szkole i napisanej maturze. Wszystko jest dobrze, wszystko działa. Mamy nawet działającą aplikację na Androidzie, ale nie wiem czy gdzieś podawałem link. Jedyny problem jaki napotkaliśmy to to że zaczynając pracę nad grą era tabletów dopiero się zaczynała, a teraz są one dominującymi urządzeniami z zielonym robotem na pokładzie i kiepsko wygląda gra o rozdzielczości 400x240px na 11 calowym ekranie. Czyli 90% grafik będzie musiała ulec zmianie. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibki Kaktus Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 W takim razie daj gdzieś linka do androida, chętnie w to pogram na moim tablecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Proszę bardzo. Link. Ale ostrzegam że jest to tylko tech demo, z losowymi postaciami, statystykami i broniami. Te demko bardziej pokazuje UI i system walki niż samą grę. Ale można przeprowadzić pojedynek na 2 graczy. Edit: To jest wersja z czasów Bety GM:Studio i w międzyczasie SPORO już się zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się