Skocz do zawartości

Broń w FPS


Kubin

Rekomendowane odpowiedzi

  Skowron1993 napisał(a):
rysujesz poprostu sprite2d na pozycji danej, nie musisz uwzględniać viewa w przypadku 3d ;]

Tak narysowany sprit pojawi się na podłodze ( taka jakby naklejka ). Do wyświetlania elementów 2D wprost na ekranie najlepiej jest stworzyć osobny obiekt z najniższym depthem np -10000 a w jego draw wstawić wszystkie rysowane elementy przełączając przed tym perspektywę 3D na projekcję ortho + wyłączając mgłę i światła ( o ile z tych rzeczy korzystasz )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  HuderLord napisał(a):
Tak narysowany sprit pojawi się na podłodze ( taka jakby naklejka ). Do wyświetlania elementów 2D wprost na ekranie najlepiej jest stworzyć osobny obiekt z najniższym depthem np -10000 a w jego draw wstawić wszystkie rysowane elementy przełączając przed tym perspektywę 3D na projekcję ortho + wyłączając mgłę i światła ( o ile z tych rzeczy korzystasz )

 

Wcale że nie, przy dobrych ustawieniach( wyłączając wszystkie gówienka z d3d ) wyświetli się na ekranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...