Kubin Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Witam, wie ktoś jak zrobić, żeby w strzelance 3D rysunek trzymanej broni był cały czas "na kamerze"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 W przykładach na yoyogames masz przykład doom'a z właśnie taką bronią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 rysujesz poprostu sprite2d na pozycji danej, nie musisz uwzględniać viewa w przypadku 3d ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 rysujesz poprostu sprite2d na pozycji danej, nie musisz uwzględniać viewa w przypadku 3d ;] Tak narysowany sprit pojawi się na podłodze ( taka jakby naklejka ). Do wyświetlania elementów 2D wprost na ekranie najlepiej jest stworzyć osobny obiekt z najniższym depthem np -10000 a w jego draw wstawić wszystkie rysowane elementy przełączając przed tym perspektywę 3D na projekcję ortho + wyłączając mgłę i światła ( o ile z tych rzeczy korzystasz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Tak narysowany sprit pojawi się na podłodze ( taka jakby naklejka ). Do wyświetlania elementów 2D wprost na ekranie najlepiej jest stworzyć osobny obiekt z najniższym depthem np -10000 a w jego draw wstawić wszystkie rysowane elementy przełączając przed tym perspektywę 3D na projekcję ortho + wyłączając mgłę i światła ( o ile z tych rzeczy korzystasz ) Wcale że nie, przy dobrych ustawieniach( wyłączając wszystkie gówienka z d3d ) wyświetli się na ekranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ja do gier 3D nie używam funkcji d3d, tylko robię własny zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubin Opublikowano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ogarnąłem to z przykładem dooma, przy okazji było tam jeszcze sporo innych funkcji których brakowało w mojej grze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ja do gier 3D nie używam funkcji d3d, tylko robię własny zestaw. Możesz rozszerzyć swoją wypowiedź? Piszesz własny silniczek w c++, czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Wcale że nie, przy dobrych ustawieniach( wyłączając wszystkie gówienka z d3d ) wyświetli się na ekranie. A cóż ja powiedziałem? Dokładnie to samo tylko napisałem dokładniej co trzeba wyłączyć a nie jakieś tam gówienka :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 @Skowron1993: nie, chodzi o takie 3D w 2D, same sprite'y. W normalne 3D wolę grać niż robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się