ediepl Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Witam, chciałem stworzyć przezroczystego sprita sprite_create_from_screen(xx,xx,w,h,1,0,0,0) i jest czarne tło lecz nie usuwa go, dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 usunie pixele, które mają taki sam kolor co ten w lewym dolnym rogu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 GML draw_point_color(0,room_height,c_black); // 3 arg. kolor do usuniecia sprite_create_from_screen(0,0,room_width,room_height,1,0,0,0); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ale sprite wczytany z pliku(ten sam stworzony tą funkcją) ma usuwane tło,a ten nie?!? Edit: Problem rozwiązany, zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi