Skocz do zawartości

game_restart


Elevator

Rekomendowane odpowiedzi

Przykład z Shota - przy normalnym uruchomieniu jak wybierasz poziomy z menu to wszystko ładnie widać, ale jak w czasie gry klikniesz escape (zapisałem we wciśnięciu go funkcję game_restart() właśnie) i przejdziesz do menu z wyborem planszy, to rozwijane listy będą źle działały :/

 

To taki jeden z efektów dziwnego działania tej funkcji.

 

Btw. mnie też to dziwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

game_restart() działa na tych samych zasadach, co game_save() i game_load(). Nie wszystkie dane zostają zresetowane do pierwotnych wartości, np. ds_funkcje, surfaces, particles. Także dane w DLL-ach nie zmieniają się. Dlatego niektóre rzeczy trzeba resetować ręcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Dlatego ja zawsze robię w pierwszym roomie wykonanie kodu który inicjuje grę i od razu przechodzę do drugiego (więc tego pierwszego nawet nie widać) - i potem z menu jak się odpala grę, to ustawia się wszystkie zmienne potrzebne w grze, więc jak chcę zrestartować to wracam do menu - game_restart() jest średnio użyteczne w bardziej skomplikowanych produkcjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...