Cekol Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 zrobiłem do mojej gry wyścigowej graczy npc: [zassaj tutaj] i terza proszę was o ocenę,co mam poprawić i czy coś z tego wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidsu Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Moim zdaniem robi pozytywne wrażenie. Szkoda tylko, że nie nie można prowadzić jednego z samochodów... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 dobre zapowiada się ciekawa geirka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Jak mniemam gra będzie na konkurs, to czy jest sens zamieszczania tu dema? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Jak mniemam gra będzie na konkurs, to czy jest sens zamieszczania tu dema? pomyliłeś się. gra niebędzie na konkurs :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Zdarza się :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Rzeczywiście robi wrażenie :) Postaraj się jeszcze zrobić, aby samochody próbowały omijać ten olej, który spowalnia :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Postaraj się jeszcze zrobić, aby samochody próbowały omijać ten olej, który spowalnia no i właśnie w tym problem :( bo niewiem jak to zrobić. weście mi coś podpowiedzcie jak mam to zrobić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Co parę fps, np. przy pomocy alarmu, sprawdzać czy w pewnej odległości na wprzód (lengthdir_x i lengthdir_y) nie ma kolizji z plamą. Jeżeli jest, to sprawdzić lekko po bokach plamy (dodajesz np. 30 stopni do lengthdir_x i y) czy jest wolna przestrzeń / droga. Jeśli tak, to tutaj musisz zrobic blokadę jazdy w stronę checkpointa, blokadę alarm[0], a nastepnie dorobić np. alarm[1], który co jeden fps doda/odejmie (zależnie od kierunku) do direction 1 (np. z 10 razy), a potem żeby jechał w stronę kolejnego checkpointa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 OK oto update: https://gmclan.org/up808_4_wi_cigi_i_weypointy.html lecz skrypt omijania oleju jest szokujący więc niezaz może on niedziałać lub robić odwrotnie co powinien :( EDIT: Najnowszy update! 10.06 https://gmclan.org/up808_4_wi_cigi_i_weypointy.html bez błędu z omijaniem oleju ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Ta fajne tylko że po jakimś czasie te samochodziki wyjechały poza dolną część ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Mam pytanie: Nie powinno być AI przeciwników w wyścigach? NPC to chyba osoby z którymi da się rozmawiać (chyba że w końcowej wersji zrobisz takie coś) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 U mnie tak samo. Usuń kolizję z krawędziami planszy. Co do omijania plamy, to jeszcze dorób coś takiego by była sprawdzana kolizja po obu stronach plamy, a nie tylko jednej. I jezeli dwa boki są puste, to możesz zrobić wybór na zasadzie random lub pomierzyć, z którego boku będzie krótsza droga do kolejnego checkpointa. Wtedy samochodzik będzie wybierał prawdopodobnie krótszą drogę (prawdopodobnie - bo może się zdarzyć plansza z dużą ilością wiraży i dziwnie rozstawionymi checkpointami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 EDIT: Poradziłem sobie! :lol2: no teraz popatrzcie jakie to piękne: https://gmclan.org/up808_4_wi_cigi_i_weypointy.html :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 zwłaszcza jak jeżdzą dookoła jednego punktu przez pewien czas z niewiadomej przyczyny (chyba lubią zawracać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Ej, a już zacząłem robić przykład dla cekola. Może wieczorem dokończę. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się