Skocz do zawartości

mp_potential_step - co jest tu źle?


Bedziom

Rekomendowane odpowiedzi

Yo.

Mam w step obiektu o_car_int taki oto kod :

GML
if instance_number(o_npc_int) = 0 and instance_number(o_npc_int2)= 0

{

mp_potential_step(o_cel_int.x,o_cel_int.y,7,1)

}

else

{

speed=0

}

 

imgang()

I ten obiekt ładnie jedzie w stronę o_cel_int aż do momentu, gdy niedaleko celu jest ogrodzenie, przez które o_car_int próbuje się przebić zamiast je ominąć (a w moim założeniu ma je ominąć, ofc), co skutkuje zacięciem się na w/w ogrodzeniu i zaczęciem robienia beczek swoim spritem. Ogrodzenie ma zaznaczone solid, jeśli ma to jakiekolwiek znaczenie. No i i auto i ogrodzenie mają maski.

 

Ja nie dopatrzyłem się błędu w tym kodzie. Czy ktoś może mi wyjaśnić, czemu auto nie próbuje ominąć ogrodzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...