Skocz do zawartości

Pobranie id obiektu przy zetknięciu poprzez collision_rectangle


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

wszystkie funkcje z rodziny collision_* zwracają właśnie ID obiektu, te funkcje nigdy nie zwracały true/false, pewnie tak myślałeś bo po wykryciu kolizji funkcja zwracała numer > 0 ( czyli id obiektu [true] ) a gdy kolizji nie było to zwracała -4 ( noone [false] )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...