Nirvan Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Robię kolizję poprzez collision_rectangle i chce pobrać id obiektu z którym mam tę kolizję, tak samo jak robiło się to przy normalnej kolizji i to id zwracało 'other'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 wszystkie funkcje z rodziny collision_* zwracają właśnie ID obiektu, te funkcje nigdy nie zwracały true/false, pewnie tak myślałeś bo po wykryciu kolizji funkcja zwracała numer > 0 ( czyli id obiektu [true] ) a gdy kolizji nie było to zwracała -4 ( noone [false] ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Nic nie zrozumiałem, ale może pomoże ci wiadomość że wszystkie funkcje kolizji zwracają ID instancji z dany obiekt którą koliduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się