Skocz do zawartości

ekwipunek


Rekomendowane odpowiedzi

witam was.

piszę do was z trudnym pytaniem.

jak można zrobić ekwipunek gracza na 10 slotów i aby w każdym slocie były dane obiektu:

name

atack

defence

level_requisite

strong_requisite

item_type

 

lecz nie chodzi mo o taki skrypt:

slot_1_name=0

slot_1_atack=0

slot_1_defence=0

slot_1_level_requisite=0

slot_1_strong_requisite=0

slot_1_item_type=0

slot_2_name=0

slot_2_atack=0

slot_2_defence=0

slot_2_level_requisite=0

slot_2_strong_requisite=0

slot_2_item_type=0

itd tylko jakiśinny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry ale niewiem co to tablice :(

ale aby niebyło w postaci:

slot_1_name=0

slot_1_atack=0

slot_1_defence=0

slot_1_level_requisite=0

slot_1_strong_requisite=0

slot_1_item_type=0

slot_2_name=0

slot_2_atack=0

slot_2_defence=0

slot_2_level_requisite=0

slot_2_strong_requisite=0

slot_2_item_type=0

i tak do 10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W postaci tablic:

global.ekwipunek[1,1]=0
global.ekwipunek[1,2]=0
global.ekwipunek[1,3]=0
global.ekwipunek[1,4]=0
global.ekwipunek[1,5]=0

global.ekwipunek[2,1]=0
global.ekwipunek[2,2]=0
global.ekwipunek[2,3]=0
global.ekwipunek[2,4]=0
global.ekwipunek[2,5]=0

global.ekwipunek[3,1]=0
global.ekwipunek[3,2]=0
global.ekwipunek[3,3]=0
global.ekwipunek[3,4]=0
global.ekwipunek[3,5]=0

//i tak dalej...

Jeżeli nie chcesz, żeby tablica była globalna, to bez global.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam :)

piszę w tym samym poście bo me pytanie dotyczy tego samego co w nazwie

chodzi o ekwipunek tylko trochę inny.

niewiem jak zrobić aby był variabls weapon="sword"

 

i skrypt if weapon "sword" then{atack=3 itd..}

lecz jeśli w variablesie ekwipunek_obiekt1="sword" to jak najedziemy na rysunek broni to się pokazało jej variablesy jakie były w skrypcie

 

if weapon "sword" then{atack=3 itd..}

 

o jest dla mn8ie trudne bo nawet dokońca niewiem jak to wam powiedzieć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeżeli chodzi ci o najechanie na broń i pokazanie jego statów to możesz wykonać w ten sposób:

Sprawdzasz, czy w zasięgu objektu broni jest mysz. Jeżeli tak to pojawia się nowy objekt z wyświetlanym napisem, Np. do broni zapisujesz tablce bron[1,1]=10, to sila jest rowna 10, wtedy wyswietl zawartosc tablicy w tym oknie. Jak chcesz sobie takie cos zrobic to poszperaj gdzies...

 

Ugh, patrz na datę posta. Po 2gie pisownia Misiu =/

Tymon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...