Mokrad Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 MA obiekty -,-: obj_hero obj_herojump Obj hero normalnie chodzi po obiektach solid. Ale jak przyjdzie skok, to sie wybija ale zamiast ladowac na obiekcie to laduje w ... obiekcie i nie moze sie poruszyc poza skokiem :/... WTF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Dokumentacja i move_contact_solid i tym podobne funkcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Dużo wiemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 To jest mój kod : GML move_contact_solid(270,4) vspeed = 0 I jest to samo -,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Gdzie go masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Problemem jest to że w trakcie jednego stepa postać spada np. o 8px, a jeśli jest tylko 5px nad podłogą, to wbija się w nią na 3px. W przykładach jest o ruchu platwormowym, który jest pozbawiony tego problemu. Link albo, jeśli wolisz coś prostrzego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 EdiePL to jest w kolizji z obiektem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra3l Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Daj gmk jak możesz..:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrad Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 M@ilosz dziekuje Ci :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 mi zawsze pomaga if vspeed<>0{ move_contact_solid(270,vspeed) vspeed=0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się