Skocz do zawartości

Path - odpychanie drogiego obiektu


Sminer

Rekomendowane odpowiedzi

Ale czy tobie chodzi o to żeby ten samochód jadący po pathu był odpychany (tak jak to zrozumieli urzytkownicy nademną), czy żeby twój samochód był odpychany przez ten jeżdżący po pathu (tak jak ja zrozumiałem)?

 

Bo jeśli to drugie, to jest to stosunkowo proste. Pokombinuj z motion_set().

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...