Skocz do zawartości

Zablokowane Gta 3D


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem, chcę stworzyć grę w stylu gta.

W create wpisuję:

 

{

d3d_start();

}

 

 

W draw:

 

{

d3d_set_hidden(true);

draw_set_alpha(1);

draw_set_color(c_white);

}

 

I gdy włączam grę obraz jest do góry nogami. Co robię nie tak? Proszę o pomoc.

 

Następny temat o nazwie "problem", nastepny warn.

Patrysław

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustaw pozycję kamery. :)

 

Funkcja prosta:

d3d_set_projection(pozycja x kamery,pozycja y kamery,pozycja z kamery (powinna być na plusie),pozycja x punktu do którego skierowana jest kamera (dalej ksjk),pozycja y punktu ksjk, pozycja z punktu ksjk,0,0,1

 

Mniej więcej tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz drugi trochę mniejszy problem :crying:

Wpisuję:

d3d_set_projection(Gracz.x,Gracz.y,900,Gracz.x,Gracz.y,0,x,y,0)

I cały obraz jest pochylony! W którym miejscu jest błąd?

 

A może jest sposób aby zrobić odbicie lustrzane całego pokoju, albo jakiś przykład gry w stylu Gta 3d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy używałem Tiles z depth=0 i wszystko wyglądało dobrze tylko do góry nogami, a jak mam dawać na ziemię obiekt draw d3d_draw_floor(x,y,z,x,y,z,textura,1,1) to gra szybko zacznie się ciąć.
Nic się nie zacznie ciąć, funkcja rysowania podłogi jest po to, żeby jej używać :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...