Hobik Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Mam objekt na mapie korzystam z niego wten sposub: podchodze do ludzika wyświetla isę komunikat klikam ok i ludzik znika (ten z którym "gadałem") teraz jak zrobić aby owy objekt (ludzik) który znikł (użyłęm klocka z koszem) pojawił isę po np: 5 min?? Dodatkowo nadal pragnę zapytać jak zrobić taką akcje: jeśli player zderzy się z deską to na drugim końcu rooma pojawi isę np: kółko? skoro idzie wysadzić to musi isć też w drugą strone? jak tego dokonać? Z góry dzięki za wszystkie (pomocne) odpowiedzi. (chciałem wkleić na hwile do worda ale po formacie i niemam musze ściągnąc;) pozdro) chwilę pisze się przez CH gnysek Ja ci pokażę, gnysek! Kraść kolegom kolor! Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasmilus Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 skoro idzie wysadzić to musi isć też w drugą strone? jak tego dokonać? Nierozumiem o co ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Jest objekt deska Player zderza sie z deską (collision) Objekt znika za pomocą klocka destroy the instance Jak zrobić aby ten objekt (deska) pojawił się ponownie po np: 2min ?? Chodizło mi o to że jeśli idzie sprawić aby jakis objekt zniknoł chocby i z apomocą klocka destroy the instance to powinno też isć w drugą stronę czyli zrobić tak aby objekt się pojawił. Tylko po jakimś czasei? A i szukam przykłądu na zegar zwykły zegraek w którym 1h=pare min nap 1h=2min który by sobie był gdzieś tam w prawym górnym rogu może być oczywiście cyferkowy (NIEwskazówkoy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 alarm[0]=2*60*room_speed;//2 minuty w zdarzeniu alarm0; instance_cerate(x,y,object); (klocek create jak chesz na klockach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 czy w miejscu x i y mam wpsiać współrzędne gdzie ma się objekt pojawić czy nie ? szczerze muwiąc niewiedziałem znów o co ci chdozi pisz jaki code do czego? ten pierwszy chyba do zegara (nieiwme na 100%) a ten drugi gdzie go dać? w hwili zderzazenia collosine ? nieiwme napsiz trohe jaśniej :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 To chyba logiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobik Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 no u mnie wygląało to tak : instance_create(3982,771,wyplata1); dałem to w collosine koparki z wodą miało to wyglądać tak: zderzy się koparka z wodą i gdzies tam na 3982,771 p pojawił się czerowny kwadrat (wypłata1) ale wjechaęłm koparką w wode i się niepojawił kwadracik z wypłatą :( aha ten code dałęm w alarm0 jak napsiał gnysiek. dobra dałem to poprostu do collosine nie do alarm0 i dizła :) dzięki teraz juz czaje z tym czasem i wsyztkim Koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 srutututu pęczek drutu, kup se pan słownik i se pan idź na wyrównawcze z polskiego od września, niech cię pani nauczy pisać prawidłowo zdania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się