Piotrek1910 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Siemka mam ludka o nazwie object22 tylko że nie wiem jak zrobić żeby on zwracał się w stronę myszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 GML direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); // kierunek image_angle = direction; // obrot sprite'a</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Dobra dzięki a ten mam jeszcze jedno pytanko a więc postawiłem dzewa tylko że jak wejde na niego to zamiast być pod nim to jestem na nim a tu ten projekt https://gmclan.org/up7589_12_projekt.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zmień depth u drzewa, albo u ludka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 A jak to zmienić ? ten depth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Klikasz na obiekt i tam masz do wpisania depth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 A dobra zrobiłem to w kodzie w dzewie dałem GML depth = -100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Nie będę pisał next tematu tylko że jak bym napisał w poprzednim poście to by nikt nie zobaczył że jest nowy post A więc tak mam ludka i taki kodzik GML draw_sprite_ext(sprite_index, -1, x, y, 1, 1, 0, c_white, 1) tylko że przez niego się ludek nie chce się obracać co mam zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 draw_sprite_ext(sprite_index, -1, x, y, 1, 1, direction, c_white, 1) edit: dlaczego c_white przecież będzie cały biały??? Jak chcesz normalnego to wpisz -1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Zamiast "0" daj "direction" lub "image_angle". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 draw_sprite_ext(sprite_index, -1, x, y, 1, 1, direction, c_white, 1) edit: dlaczego c_white przecież będzie cały biały??? Jak chcesz normalnego to wpisz -1 Wg dokumentacji "c_white" się wpisuje! To ja nie wiedziałem że można wpisać "-1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 A mam jeszcze jakiś dziwny problem z czołgiem GML if keyboard_check_pressed(vk_up) { if speed<0.75 then speed=speed+4 } if keyboard_check_pressed(vk_down) { if speed>0.75 then speed=speed-3 } if keyboard_check_pressed(vk_left) { direction=+4 } if keyboard_check_pressed(vk_right) { direction=-4 } nie moge jechać do tyłu i skręcać add: dlaczego c_white przecież będzie cały biały???nie wiem mam ten kodzik z cieniem a tak wogóle to ma normalne kolory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 GML if keyboard_check_pressed(vk_up) { if speed<6 speed+= 0.5 } else if keyboard_check_pressed(vk_down) { if speed >= 0.5 speed-= 0.5 } if keyboard_check_pressed(vk_left) { direction+=4 } else if keyboard_check_pressed(vk_right) { direction-=4 } Nie wziąłem kilku rzeczy pod uwagę, ale to wystarczy w zupełności. dlaczego c_white przecież będzie cały biały To zależy od blendingu. Przy normalnym blendingu c_white nic nie zmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Poprawiłem to coś z tym mouse persed xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się