Skocz do zawartości

Animacja


NewGreen

Rekomendowane odpowiedzi

Mogłeś to lepiej wyjaśnić, ale owszem wiem.

W evencie Create

GML
dir=1

W Step evencie

GML
if dir = 1

{

image_speed=1

sprite_index=Ludzik_prawo

}

else

if dir = -1

{

image_speed=1 //możesz zmniejszyć, wiadomo;]

sprite_index=Ludzik_lewo

}

 

if keyboard_check(vk_left)

{

dir=-1

if place_free(x-3,y)

{x-=3}

 

}

 

if keyboard_check(vk_right)

{

dir=1

if place_free (x+3,y)

{x+=3}

}

if keyboard_release(vk_right and vk_right)

{

image_speed=0

sprite_index=Sprite kiedy stoji

}

Tak samo możesz przy skakaniu zrobić, jak dla lewo i prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś to lepiej wyjaśnić, ale owszem wiem.

W evencie Create

GML
dir=1

W Step evencie

GML
if dir = 1

{

image_speed=1

sprite_index=Ludzik_prawo

}

else

if dir = -1

{

image_speed=1 //możesz zmniejszyć, wiadomo;]

sprite_index=Ludzik_lewo

}

 

if keyboard_check(vk_left)

{

dir=-1

if place_free(x-3,y)

{x-=3}

 

}

 

if keyboard_check(vk_right)

{

dir=1

if place_free (x+3,y)

{x+=3}

}

if keyboard_release(vk_right and vk_right)

{

image_speed=0

sprite_index=Sprite kiedy stoji

}

Tak samo możesz przy skakaniu zrobić, jak dla lewo i prawo.

Hmm. Could be...

GML
if ( keyboard_check( vk_left ) )

image_xscale = 1;

if ( keyboard_check( vk_right ) )

image_xscale = -1;

 

if ( ( keyboard_check( vk_right ) || keyboard_check( vk_left ) ) && place_free( x + image_xscale * 3, y ) )

x += image_xscale * 3;

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...