Micanser Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Nudziło mi się, więc zrobiłem minigierke, w której wykorzystałem GMPhysics.dll, niestety ma on błąd, dlatego po przegraniu, gra zawsze się wyłancza, i trzeba ją uruchamiać jeszcze raz. W grze chozi o to, by zbudować jak największą wieże z ludzi, gdy choc jeden ludzik wpadnie do wody z rekinami, przegrywamy. musiczie ściągnąć plik BALANCE http://www.gmclan.org/up863.html Czasami może się zdażyć ,że pierwszy ludzik, przeleci bardzo szybko przez platforme i wode, nie wiem czym to jest spowodowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Fajne. :) Grafika - 7/10 Audio - 7/10 Grywalność - 7/10 Ocena - 7/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Mój rekord to 33. (dziwne że tak mało osób oceniło). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Mój rekord - 44, więcej już mi się nie chciało. Oceniać nie oceniam, bo to przerobiony w sumie przykład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Ja to nie mogę takiej wieży zrobić hehe :P , ale gierka dobra :thumbsup: P.S - wychodzi coś takiego(nawet nieźle wygłada) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 bo to przerobiony w sumie przykład. Wiem, niestety. Chciałem to bardziej rozbudować, ale gdy wezme przejście do nasępnego poziomu, lub restart gry, wszystkie ludki po kliknieciu odrazu pokazują się na platformie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Bo może są "persistent"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Nie są, w przykładzie Polygons Example z GMPhysics.dll ustaw w jakimś obiekcie restart gry, zobaczysz o co mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 moj best: 56 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Micanser: Zarzuć edytowalnym przykładem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Prosze bardzo. ściągnij plik Balamce2.rar http://www.gmclan.org/up863.html W obiektach ludzików, w coluizji z wodą zamien z wyłączenie gry, na restart. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Błąd tkwi w tym, że restartując planszę, inicjalizujesz na nowo dll'a, ale nic nie zmieniasz poza tym. Pamiętaj, że gmphysics to oddzielny silnik, który w pamięci komputera przechowuję własną plansze z własnymi obiektami, a pomiędzy gm'em przesyłane są tylko dane o pozycji i id obiektu. Krótko mówiąc restartujesz GM'a i w roomie niszczą się ludziki, ale w gmphysics ich odpowiedniki - obiekty nie zostały usunięte, wskuteczk czego w gm'ie tworząc nowego ludzika - jest on przypisywany do jakiegoś starego obiektu z gmphysics i przyjmuje jego x,y. Rozwiązanie: 1) Inicjalizuj dll'a TYLKO RAZ w grze, a mianowicie w pierwszej planszy w jakimś obiekcie daj event START GAME i tam przerzuć odpowiednią komendę. Problem jest teoretycznie rozwiązany już, ale czytaj dalej: 2) Przed restartem planszy usuwaj dokładnie wszystkie obiekty z gmphysics (usuwać ludzików w planszy GM'a nie musisz, bo zrobi to za ciebie restart). Bodajze komenda clear_bodies(id). Poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Już rozumiem, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaveleK Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 gierka spox!!! moj rekord to 185 (dalej mi sie grac nie chcialo) :D @offtopic mozecie mi podac jakies komendy lob klocki sterujoce tym dllem? (GMPhysics.dll) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 cholewa, zlapalem sie na tym, ze od 10 minut w to gram XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmaul Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Cholewa? Nice ... Ta gierka wciaga jak odkurzacz :P Dodaj AA bo te postacie sa takie postrzepione ze az zabawne ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaveleK Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 odpowiedz ktos na moje pytanie (fast!!!) plz plz (@up@up@up) :/ Nie pisze się takich postów. Pamiętaj na przyszłość. Dawidsu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się