Skocz do zawartości

Obrót do kamery


Rekomendowane odpowiedzi

Ja dawno temu napisalem sobie ten skrypt i ciagle go uzywam bez ronicy czy gra jest fpp czy tpp.

var myszkax,myszkay;

myszkax=display_mouse_get_x()-display_get_width()/2
myszkay=display_mouse_get_y()-display_get_height()/2

direction-=myszkax/10
zdirection+=myszkay/12

if zdirection>89 then zdirection=89
if zdirection<-89 then zdirection=-89

display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, Hanjuso ale na tym nie koniec! Mam w drawie obiektu gracz kod taki jak w tutorialu FPSa. Chodzi mi głównie o to, że mi nie działa d3d_set_projection(bla bla). Nie wyskakuje mi żaden błąd ale kamera jest wciąż w tym samym miejscu mimo że ma się posuwać wraz z objektem Gracz. Wpisywałem (dla testów) gigantyczne wartości. A tu nic! Ciągle widziałem to samo. Jeszcze jeden problem, jak mam zrobić aby grę nie widział do góry nogami. Dla pomocy: Robię platformówkę 3D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...