Matthew Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 no wlasnie jak to zrobic? oczywiscie w 3D PS. przepraszam ze bez polskich znakow ale cos wicsnalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Na forum gamemaker.nl są przykłady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 no wlasnie jak to zrobic? oczywiscie w 3D PS. przepraszam ze bez polskich znakow ale cos wicsnalem. Zależy jeszcze jaką masz gre (FPP, TPP...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Ja dawno temu napisalem sobie ten skrypt i ciagle go uzywam bez ronicy czy gra jest fpp czy tpp. var myszkax,myszkay; myszkax=display_mouse_get_x()-display_get_width()/2 myszkay=display_mouse_get_y()-display_get_height()/2 direction-=myszkax/10 zdirection+=myszkay/12 if zdirection>89 then zdirection=89 if zdirection<-89 then zdirection=-89 display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 dzięki, Hanjuso ale na tym nie koniec! Mam w drawie obiektu gracz kod taki jak w tutorialu FPSa. Chodzi mi głównie o to, że mi nie działa d3d_set_projection(bla bla). Nie wyskakuje mi żaden błąd ale kamera jest wciąż w tym samym miejscu mimo że ma się posuwać wraz z objektem Gracz. Wpisywałem (dla testów) gigantyczne wartości. A tu nic! Ciągle widziałem to samo. Jeszcze jeden problem, jak mam zrobić aby grę nie widział do góry nogami. Dla pomocy: Robię platformówkę 3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Też kiedyś miałem problem z d3d_set_projection, pamiętaj że w obiekcie z tym kodem, depth musi być równy -1200. Inaczej gre często widać odwróconą od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Też kiedyś miałem problem z d3d_set_projection, pamiętaj że w obiekcie z tym kodem, depth musi być równy -1200. A od kiedy? :P Musieliście coś sknocić w argumentach, depth nic do tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Da, ponieważ jeśli depth w tym obiekcie z tym kodem bedzie równy 0, to obiekty które będą pokazywałyt sie po tym obiekcie, bedą widziane od góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Da, ponieważ jeśli deprh w tym obiekcie z tym kodem bedzie równy 0, to obiekty które będą pokazywałyt sie po tym obiekcie, bedą widziane od góry. Ja po prostu ustawiam kamerę nad obiektem i mi śmiga :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 To zalezy czy chcesz aby były wyświetlane takie żczy jak pasek hp w 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 To zalezy czy chcesz aby były wyświetlane takie żczy jak pasek hp w 3d. d3d_set_projection_ortho(x,y,w,h,angle) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 https://gmclan.org/up1096_11_cos.html Czy możecie tu zmienić tak d3d_set_projection aby: 1. Kamera była z boku 2. Żeby kamera podążała za obj_player na tej samej pozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Kamera nie moze byc skierowana pionowo(chyba ze ortho), w y1 daj np y+10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się