Piotrek1910 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 a do tego kodziku da się dodać opcje anuluj ?? GML nazwa=get_string('Wpisz swoja nazwe','nazwa') Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 nie. Możesz dać tabelke z pytaniem, czy chce wpisać nazwe, jesli tak to wywołać kod, jeśli nie to nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Dobra to jak się nie da to nie ej a jaki jest kod na zmienienie ekranu np. pełny ekran lub nie pełny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 window_set_fullscreen ( true ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 window_set_fullscreen( true/false ); // ta ustawia window_get_fullscreen(); // ta sprawdza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Dobra dzięki a mam pytanko czemu to nie działa ?? GML ini_open( 'config.ini' ) Pelnyekran = ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 1 ); niePelnyekran = ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 0 ); if ( Pelnyekran ) { window_set_fullscreen ( true ) } if ( niePelnyekran ) { window_set_fullscreen ( false ) } ini_close(); tu jest przycisk który daje pełny GML ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', 1 ); a tu nie pełny GML ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', 0 ); wiem że to pytanie jest bez sensu ale odpowiedzie mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Dobra dzięki a mam pytanko czemu to nie działa ?? GML ini_open( 'config.ini' ) Pelnyekran = ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 1 ); if ( Pelnyekran ) { window_set_fullscreen ( true ) } else { window_set_fullscreen ( false ) } ini_close(); Podstawy funkcji warunkowej, a 3 atrybut w ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 1 ); to wartość domyślna. Zostanie ona użyta jeśli nie będzie tego wpisu w pliku ini. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 I tak nie działa Edit; te przyciski mam osobno !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Theef, można to trochę skrócić :) GML ini_open( 'config.ini' ) Pelnyekran = ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 1 ); window_set_fullscreen(Pelnyekran) ini_close(); Te przyciski musiałeś zwalić, bo kod powinien działać... Przy tym kodzie od przycisków otwierasz configa.ini? Bo może nie masz otwartego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 GML //kllikniecie przycisku od zmiany rozmiaru okna window_set_fullscreen( window_get_fullscreen() ); ini_open(config.ini); ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', window_get_fullscreen() ); ini_close(); //a przy starcie aplikacji/gry ini_open(config.ini); window_set_fullscreen( ini_read_real('Ustawienia', 'pelny', false) ); ini_close(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 GML window_set_fullscreen( !window_get_fullscreen() ); ini_open('config.ini'); ini_write_real'Ustawienia', 'pelny',!window_get_fullscreen() ); ini_close(); GML ini_open('config.ini') window_set_fullscreen(ini_read_real('Ustawienia', 'pelny', false)) ini_close(); Trochę poprawiony(działający) kod TheMarcQ :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Teraz jest tak jak ustawie pełny to jest nie pełny a jak ustawie nie pełny to jest pełny. Oj czekajcie sam do tego już dochodzę jak mi nie wyjdzie to powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Oj coś mi nie wyszło no to mam taki kodzik ale on nie chce czytać pliku co zrobiłem źle?: GML ini_open( 'config.ini' ) ini_read_real('Ustawienia','pelny',ekran); window_set_fullscreen (ekran) ini_close(); a przyciski tak: kliknięcie aby był cały ekran: GML ini_open('config.ini'); ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', 1 ); ini_close(); a tu odwrotność od tamtego: GML ini_open('config.ini'); ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', 0 ); ini_close(); add:przyciski zmieniają 1 i 0 ale tamto nie chce czytać bo jak np dam samo GML window_set_fullscreen (1)//pełny window_set_fullscreen (0)//nie pełny</span> to działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 A co to zmienna ekran? Chcesz, żeby jak klikniesz w przycisk zmienił się tryb full/window? Nie możesz zrobić jednego przycisku, który będzie po prostu zmieniał? Gdzie wywołujesz pierwszy kod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lunatyk Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Create GML ini_open( 'config.ini' ) ekran = ini_read_real('Ustawienia','pelny', 0); window_set_fullscreen (ekran) ini_close(); Wciśnięcie przycisku GML ini_open('config.ini'); ekran = !ekran; window_set_fullscreen ( ekran ); ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', ekran ); ini_close(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Dobra dzięki wreszcie poprawny kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się