Skocz do zawartości

Tekst do wpisania


Rekomendowane odpowiedzi

Dobra dzięki a mam pytanko czemu to nie działa ??

 

GML
ini_open( 'config.ini' )

 

Pelnyekran = ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 1 );

niePelnyekran = ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 0 );

 

 

if ( Pelnyekran )

{

window_set_fullscreen ( true )

}

 

if ( niePelnyekran )

{

window_set_fullscreen ( false )

}

 

 

ini_close();

 

 

tu jest przycisk który daje pełny

 

GML
ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', 1 );

 

a tu nie pełny

 

GML
ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', 0 );

 

wiem że to pytanie jest bez sensu ale odpowiedzie mi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzięki a mam pytanko czemu to nie działa ??

GML
ini_open( 'config.ini' )

 

Pelnyekran = ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 1 );

 

 

if ( Pelnyekran )

{

window_set_fullscreen ( true )

}

else

{

window_set_fullscreen ( false )

}

 

 

ini_close();

Podstawy funkcji warunkowej, a 3 atrybut w ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 1 ); to wartość domyślna. Zostanie ona użyta jeśli nie będzie tego wpisu w pliku ini.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Theef, można to trochę skrócić :)

 

GML
ini_open( 'config.ini' )

Pelnyekran = ini_read_real( 'Ustawienia', 'pelny', 1 );

window_set_fullscreen(Pelnyekran)

ini_close();

 

Te przyciski musiałeś zwalić, bo kod powinien działać...

Przy tym kodzie od przycisków otwierasz configa.ini? Bo może nie masz otwartego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML

//kllikniecie przycisku od zmiany rozmiaru okna

window_set_fullscreen( window_get_fullscreen() );

ini_open(config.ini);

ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', window_get_fullscreen() );

ini_close();

 

//a przy starcie aplikacji/gry

ini_open(config.ini);

window_set_fullscreen( ini_read_real('Ustawienia', 'pelny', false) );

ini_close();

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
window_set_fullscreen( !window_get_fullscreen() );

ini_open('config.ini');

ini_write_real'Ustawienia', 'pelny',!window_get_fullscreen() );

ini_close();

 

GML
ini_open('config.ini')

window_set_fullscreen(ini_read_real('Ustawienia', 'pelny', false))

ini_close();

 

Trochę poprawiony(działający) kod TheMarcQ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj coś mi nie wyszło no to mam taki kodzik ale on nie chce czytać pliku co zrobiłem źle?:

GML
ini_open( 'config.ini' )

ini_read_real('Ustawienia','pelny',ekran);

window_set_fullscreen (ekran)

ini_close();

 

a przyciski tak:

 

kliknięcie aby był cały ekran:

GML
ini_open('config.ini');

ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', 1 );

ini_close();

 

a tu odwrotność od tamtego:

GML
ini_open('config.ini');

ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', 0 );

ini_close();

 

add:przyciski zmieniają 1 i 0 ale tamto nie chce czytać

 

bo jak np dam samo

 

GML
window_set_fullscreen (1)//pełny

window_set_fullscreen (0)//nie pełny</span>

 

to działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Create

GML
ini_open( 'config.ini' )

ekran = ini_read_real('Ustawienia','pelny', 0);

window_set_fullscreen (ekran)

ini_close();

 

Wciśnięcie przycisku

GML
ini_open('config.ini');

ekran = !ekran;

window_set_fullscreen ( ekran );

ini_write_real('Ustawienia', 'pelny', ekran );

ini_close();

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...