Skocz do zawartości

healthbar i coś więcej


Rekomendowane odpowiedzi

Zrób sobie jakiś obiekt i nazwij go np. "o_healthbar"

 

i w draw obiektu :

 

GML (healthbar)
draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+20,health,c_black,c_red,c_green,0,1,1);

 

i np. obiekt "Bohater" ma kolizję z obiektem "Wróg" to dajesz np.

 

GML
health-=5;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...