Leszczyk_hehe Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Wie ktoś może jak zrobić healthbar oraz żeby potworek mnie bił i schodziło życie z tego healthbaru :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zrób sobie jakiś obiekt i nazwij go np. "o_healthbar" i w draw obiektu : GML (healthbar) draw_healthbar(view_xview,view_yview,view_xview+100,view_yview+20,health,c_black,c_red,c_green,0,1,1); i np. obiekt "Bohater" ma kolizję z obiektem "Wróg" to dajesz np. GML health-=5; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 a teraz pewnie bedzie pytanie czemu jak hero dotknie potwora to mu w chwile zabiera cale zycie. Ratunek jest prosty: zamiast health-=5; w kolizji z wrogiem daj GML if alarm[0]>0 { alarm[0]=30; health-=5; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 a nie if alarmp[0]<=0? Bo tak to nie ma sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 alarm[0]=-1 może być też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Wasze rozwiązania są złe , ponieważ wróg zabiera tylko 5 hp a potem nic ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 działa :) If alarm[0]<0{ alarm[0]=30 hp-=5 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 a jak zrobić żeby pasek był w prawym górnym rogu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 draw_healthbar(view_xview+540,view_yview,view_xview+640,view_yview+20,health,c_black,c_red,c_green,0,1,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 ok a jak żeby nie stykało się z górą ekranu czyli żeby pasek był trochę niżej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Po prostu dodaj jakąś stałą do argumentów x i y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Pomyśl :) Cztery pierwsze argumnenty to X i Y rysowanego healtbaru, więc wystarczy je trochę zmniejszyć i będzie dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fronia1996 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 ok już mam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Fronia jak włączysz room i nasuniesz na jakąś kratkę pokazuje ci się na samym dole , X i Y pozycji więc wystarczy sobie tam nasunąć , zmodyfikować liczby i już ! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się