PsichiX Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 crashe przy czym i jakie? btw, wlacz debug mode na "On" w "System/Config.xml" i wtedy przeslij mi log, ktorym bedzie plik z samymi liczbami w nazwie. oho, mam nadzieje, ze skompilowalem z runtimem :D wieczorem sprawdze i wysle poprawke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 @Bedziom:Odpowiedź brzmi - trzeba postawić server na zewn. ip. Huder przedtem postawił, i mogłem wbić, ale widzisz mojego wcześniejszego posta(błąd). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 @up możesz wbić z włączonym debugem, ja też włączyłem i prześlemy loga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Jak chciałem dołączyć do serwa, to wywaliło znane powszechnie okienko "Wyślij raport do firmy Microshit___Nie wysyłaj" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ok tym razem jak grałem z DarkTeam mnie nie crashnęło, jednak on prawdopodobnie miał bo DC złapał. * Lobby Scene * Debug: Cannot list hosts. * SendHost status: success stadium id: 58 stadium token: 703093991c15cbe1010ddf2ec90aa4fdefa86825 stadium name: hud * HostAccept -> go to scene: game * GameScene * Is Host: true * Host status: true * Execute Game Progress * OnServerClientAccept: id: 62 name: Freestyler * Debug: Cannot receive results. * Debug: Cannot get results. * OnServerClientUpdate: * MSG: logout id: 62 * Sending logout message * Lobby Scene * Debug: Cannot list hosts. * SendHost status: success stadium id: 59 stadium token: 1a4fc62e50d16d2f86320996f9f796762b4d624d stadium name: hud * HostAccept -> go to scene: game * GameScene * Is Host: true * Host status: true * Execute Game Progress * OnServerClientAccept: id: 62 name: Freestyler * OnServerClientUpdate: * MSG: team id: 62 * OnServerClientUpdate: * MSG: chat msg: Freestyler: dobra jestem * OnServerClientUpdate: * MSG: chat msg: Freestyler: luz * OnServerClientUpdate: * MSG: team id: 62 * OnServerClientUpdate: * MSG: team id: 62 * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.2487;-0] direction: 130.5 speed: [0;0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.3105;-0] direction: -90 speed: [2.1527e-016;-3.51563;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.4341;-0] direction: -90 speed: [4.3054e-016;-7.03125;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.5928;-0] direction: -90 speed: [6.21891e-016;-10.1563;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-91.8331;-0] direction: -90 speed: [8.37161e-016;-13.6719;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-92.0956;-0] direction: -90 speed: [1.02851e-015;-16.7969;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-92.4526;-0] direction: -90 speed: [1.24378e-015;-20.3125;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-92.8188;-0] direction: -90 speed: [1.43513e-015;-23.4375;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-93.2926;-0] direction: -90 speed: [1.6504e-015;-26.9531;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-93.7626;-0] direction: -90 speed: [1.84175e-015;-30.0781;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-94.3531;-0] direction: -90 speed: [2.05702e-015;-33.5938;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-95.0054;-0] direction: -90 speed: [2.27229e-015;-37.1094;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-95.6341;-0] direction: -90 speed: [2.46364e-015;-40.2344;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-96.4031;-0] direction: -90 speed: [2.67891e-015;-43.75;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-97.1356;-0] direction: -90 speed: [2.87027e-015;-46.875;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-98.0213;-0] direction: -90 speed: [3.08554e-015;-50.3906;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-98.8575;-0] direction: -90 speed: [3.27689e-015;-53.5156;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-99.86;-0] direction: -90 speed: [3.49216e-015;-57.0313;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-100.8;-0] direction: -90 speed: [3.68351e-015;-60.1563;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-101.919;-0] direction: -90 speed: [3.89878e-015;-63.6719;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-102.963;-0] direction: -90 speed: [4.09013e-015;-66.7969;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-104.199;-0] direction: -90 speed: [4.3054e-015;-70.3125;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-105.346;-0] direction: -90 speed: [4.49675e-015;-73.4375;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-106.699;-0] direction: -90 speed: [4.71202e-015;-76.9531;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-107.95;-0] direction: -90 speed: [4.90337e-015;-80.0781;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-109.42;-0] direction: -90 speed: [5.11864e-015;-83.5938;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-110.951;-0] direction: -90 speed: [5.33391e-015;-87.1094;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-112.544;-0] direction: -90 speed: [5.54918e-015;-90.625;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-113.935;-0] direction: -90 speed: [5.45351e-015;-89.0625;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-115.303;-0] direction: -90 speed: [5.35783e-015;-87.5;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-116.81;-0] direction: -90 speed: [5.25019e-015;-85.7422;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-118.125;-0] direction: -90 speed: [5.15452e-015;-84.1797;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-119.574;-0] direction: -90 speed: [5.04688e-015;-82.4219;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-120.837;-0] direction: -90 speed: [4.95121e-015;-80.8594;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-122.228;-0] direction: -90 speed: [4.84357e-015;-79.1016;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-123.439;-0] direction: -90 speed: [4.7479e-015;-77.5391;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-124.772;-0] direction: -90 speed: [4.64026e-015;-75.7813;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-125.931;-0] direction: -90 speed: [4.54459e-015;-74.2188;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-127.205;-0] direction: -90 speed: [4.43695e-015;-72.4609;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-128.448;-0] direction: -90 speed: [4.32932e-015;-70.7031;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-129.455;-0] direction: -90 speed: [3.94662e-015;-64.4531;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-130.364;-0] direction: -90 speed: [3.56391e-015;-58.2031;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-131.264;-0] direction: -90 speed: [3.13337e-015;-51.1719;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-132.04;-0] direction: -90 speed: [2.70283e-015;-44.1406;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-132.632;-0] direction: -90 speed: [2.32013e-015;-37.8906;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.067;-0] direction: -90 speed: [5.02297e-016;-8.20313;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.189;-0] direction: -90 speed: [3.82702e-016;-6.25;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.268;-0] direction: -90 speed: [2.75067e-016;-4.49219;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.314;-0] direction: -90 speed: [1.79392e-016;-2.92969;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [7.17566e-017;-1.17188;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * OnServerClientUpdate: * MSG: update id: 62 position: [77.9338;-135.334;-0] direction: -90 speed: [0;-0;-0] kick forward: off kick backward: off kick left: off kick right: off aim: off * Sending logout message * Lobby Scene * Debug: Cannot list hosts. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 @up - Taaa tylko teraz ciagle pisze żebym zrestartował gre, bo niemoge się połączyć z serverem. Próbowałem przy twoim servie, jak i bedzioma. EDIT:Cannot join to game.Please try again or restart game.To taka poprawka bo źle napisałem po trochu. * Lobby Scene * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * Debug: Cannot list hosts. * SendCheckHost status: success * SendJoin status: success stadium id: 60 stadium name: stadium hostip: 86.63.103.202 * Join -> go to scene: game * GameScene * Is Host: false * Join status: false * Back to lobby * Lobby Scene * SendCheckHost status: success * SendJoin status: success stadium id: 60 stadium name: stadium hostip: 86.63.103.202 * Join -> go to scene: game * GameScene * Is Host: false * Join status: false * Back to lobby * Lobby Scene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Przy dołączaniu do serwów są błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 To drugi log.Sry że tamten był taki długi, ale próbowałem po kilka razy wbić i resfresha dawałem, * Lobby Scene * SendCheckHost status: success * SendJoin status: success stadium id: 60 stadium name: stadium hostip: 86.63.103.202 * Join -> go to scene: game * GameScene * Is Host: false * Join status: false * Back to lobby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Ej ja włączyłem tego Debuga, a nigdzie mi się ten plik z błędami nie tworzy >_> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 to jest ten plik bez rozszerzenia w katalogu gdzie jest exe gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 faktycznie, przy probie ponownego wejscia do stadionu, powoduje crasha. zerkne wieczorem na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 @huder - a jak sprawdzić jego zawartość? Notepad ++ pokazuje, że to jest puste. @up - a kiedy to jest dla Ciebie wieczorem? Dla moich rodziców 17 to już wieczór, dla mnie od 20 jest wieczór. A jak Ty uważasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Skoro jest pusty, to nie masz błędu bedziom, ani ktoś kto był na servie go nie ma. Log file, gdy jest błąd zapisuje w pliku info o tym co robił program, dzięki czemu możesz wywnioskować co było źle a co dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 @refresh YXE, jak tam gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 @refresh YXE, jak tam gra? Do Anty'ego: gra wyjdzie nie ma czym sie martwic! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 No nie wiem :hmmm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 brak internetu w domu nie pozwala mi testować gry w tym momencie. od połowy miesiąca prace ruszają dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 bedziesz mial wkoncu normalny czy dalej crap z playa?;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 myślę o czymś z globalnym IP, ale jakoś Netia mnie nie kusi, tym bardziej Neostrada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 ja mam netie 8mbps i jest bardzo spoko, no i tanio :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Netia >>>>>>> Neostrada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Netia >>>>>>> Neostrada +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Ja niestety mam neostrade >.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 ANtY, failed. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Dobra, fajnie fajnie ale... ...YXE, co z INBALLEM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 przecież napisałem: DOPUKI NIE BĘDĘ MIAŁ W DOMU NETA (AKTUALNIE NIE MAM W OGÓLE), TO NIE MAM JAK TWORZYĆ DALEJ TEJ GRY, BO TO LOGICZNE, ŻE GRA SIECIOWA WYMAGA POŁĄCZENIA Z INTERNETEM DO TESTOWANIA. mam nadzieję, że tym razem dotarło :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 W przypadku Bedzioma - wątpliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 @up - hahhahahahahhaahahahah, aleś zaje.. zarąbiście zabawny -,- @yxe - no wiem, ale pomyślałem, że może coś się zmieniło, (np. masz już net) ale o tym nie napisałeś :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Przecież różne różności można robić również na localhoscie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się