Mentoss Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Tytuł: GO! Gatunek: Platformówka Opis: Gra polega na dojściu do teleportera. W dotarciu do celu przeszkadzac nam będą zgniatarki i woda. Dodatkowo, w planowanym trybie multiplayer mam zamiar zastosowac system drzwi i przycisków, aby wymuśic na graczach współpracę. Autorzy: Programowanie: Mentoss Fabuła: -tymczasowy brak- Grafika: Mentoss Muzyka: -tymczasowy brak- Screeny: Wersja 8Player, 6 poziomów: https://gmclan.org/up6363_3_GO_.html Edit: MENU LOBBY ROZGRYWKA WIELOOSOBOWA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Gra wieje nudą, ciągle to samo. Co do animacji, do postaci się nie przyczepię, bo jest okej, ale woda? To już blado wypada, zero animacji, zrobiłbyś chociaż animacje falowania i jakiegoś odprysk po wpadnięciu do wody, skoro już publikujesz tą grę. 3/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Gra wieje nudą - może i tak, ale należy pamięta, że nie jest to jeszcze wersją ostateczną. Przy dodaniu multiplayera zyskamy chat, a także potrzebę działania w zespole. Co do wody - czemu miałaby falowac, skoro znajduje się na zamkniętej przestrzeni, na której nic się nie dzieje? Ale jeszcze nad nią pomyślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Woda ok, chociaż czasem zauważa się ją dopiero jak się wpadnie (chyba że tak ma być). Gra niby prosta ale jakieś checkpointy mogły by być, bo jak się zepsujesz pod koniec poziomu to nie chce się przechodzić od początku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 fajny styl, ale ta gra jest dość monotonna. - zrób automatyczne wchodzenie do tych drzwi - wywal "patiski" (czy cokolwiek to jest), niszczą klimat - nie bądź Nikasem, popraw tileset (dorób rogi) - popraw ruch platformowy (przy walnięciu łbem w sufit postać od razu przesuwa się o parę pikseli, przy spadku z dużej wysokości postać zacina się nad ziemią i upada jeszcze raz, z mniejszej wysokości) dajem szy na pienć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Co prawda gra jest nudna, ale przynajmniej nie jest to następny klon GECO i dlatego daje 4/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Co do tilesetu, to ja bym się spierał: ten ma nawet fajny klimacik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Co do tilesetu, to ja bym się spierał: ten ma nawet fajny klimacik. problem w tym, że jest niedokończony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 No, ale jak by był dokończony, to straciłby oryginalność, a tak mi się podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 To nie tileset. To imagesy w spricie. W create sprawdza, czy z czymś się styka i w zależności od tego przyjmuje określony image_index. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 A teraz dla ożywienia tematu, podrzucę aktualny stan projektu: wersję na dwóch graczy. Link ten sam: (...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 A ta zielona obwódka czemu się nie styka? Myślę, że lepiej by wyglądało jak byłoby to jedną całością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 co do tego - zdania są podzielone. Niektórzy myślą, że powinno być rozdzielone, niektórzy że ma się łączyć. Sam nie jestem pewien, jak będzie to wyglądało ostatecznie, zwłaszcza, że planuję zrobić style dla map (np. lodowiec, dżungla, zamek, miasto). Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, to z chęcią się zastanowię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Maja 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 co do tego - zdania są podzielone. Niektórzy myślą, że powinno być rozdzielone, niektórzy że ma się łączyć. Sam nie jestem pewien, jak będzie to wyglądało ostatecznie, zwłaszcza, że planuję zrobić style dla map (np. lodowiec, dżungla, zamek, miasto). Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, to z chęcią się zastanowię... Ja mam taki pomysł, żeby się stykało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Już się robi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Wystąpił błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 gdzie ? Menu, gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 raczej powinieneś wiedzieć, jeżeli nie kopiowałeś bezmyślnie kodu. występuje w evencie Draw obiektu o_swiatelcontroller. a gdzie umieszczałeś ten obiekt, ty już wiesz najlepiej. poza tym, fejspalmy nie są fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Jako, iż o_swiatelcontroller występuje we wszystkich roomach i surface'a sam sobie ustawia w create, nie mam zielonego pojęcia, w którym roomie to było, a więc ciężko będzie mi dociec, dlaczego wystąpił błąd, dlatego proszę o odpowiedź, bo wtedy łatwiej będzi mi znaleźć usterkę... poza tym - u mnie nie pojawił się ani jeden błąd dotyczący surfacesów. Edit: facepalm był odwzorowaniem rzeczywistości. Nie miał być 'fajny'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Maja 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 facepalm był odwzorowaniem rzeczywistości. Nie miał być 'fajny'. To chyba ja go powinienem wstawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Ze screenów gra wygląda fajnie, w tej chwili mi się ściąga. W edicie dam ocenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 @ANtY: Zrobiłeś coś tak dziwnego i oczywistego za razem, że to właśnie ja robię facepalma. Gdybym to ja coś dziwnego odwalił, to prawo do facepalma miałbyś Ty. Przynajmniej wg. mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Jak w to zagrać? :o Jak otwieram grę, to klikam "dołącz do gry" i mi się wtedy wyłącza gra :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 To jest wersja dwuosobowa na LAN. Jeżeli chcesz grać np. z bratem, to brat siada na jednym kompie, Ty na drugim. Ty wciskasz załóż, a on dołącz i wpisuje Twoje IP. Wtedy możecie grać. Możesz też przetestować sobie jak się gra, włączając dwa razy i na jednym stawiając, a na drugim dołączając przez IP 127.0.0.1 -> będzie działać tylko, gdy uruchomisz dwa razy na jednym kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Ok, sprubuję. E: tak się da ;) Fajne komentarze np. "przypominasz puszkę" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Cieszę się, że Ci się podobają. Mam aktualnie w planach zrobic kilka styli graficznych, przerobic wszystko na multiplayera (8 graczy) z wyborem kolorów, nicków, czat i edytor map. Powinno wyjśc ładnie. Zielone powinno byc skonczone do piątku. - - - - - - Jestem wciąż otwarty na pomysły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Więcej takich komentarzy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 ? A co takiego było w moim komencie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Chodzi mi o te np. 'przypominasz puszkę' :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 :D i więcej różnych pułapek ?? może... a tymczasem mamy już prawie zrobione lobby. Do ośmiu osób, wszystko ładnie wyświetla, nazwy z kolorami. Zaraz zrobię możliwośc zmiany koloru i nicku i do zielonych celów z przedpoprzedniego mojego posta będzie mi mało brakowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi