Skocz do zawartości

Zablokowane GO!


Mentoss

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: GO!

 

Gatunek: Platformówka

 

Opis: Gra polega na dojściu do teleportera. W dotarciu do celu przeszkadzac nam będą zgniatarki i woda. Dodatkowo, w planowanym trybie multiplayer mam zamiar zastosowac system drzwi i przycisków, aby wymuśic na graczach współpracę.

 

 

Autorzy:

Programowanie:
Mentoss

Fabuła:
-tymczasowy brak-

Grafika:
Mentoss

Muzyka:
-tymczasowy brak-

Screeny:GOs1.png

GOs2.png

GOs3.png

 

 

Wersja 8Player, 6 poziomów:

https://gmclan.org/up6363_3_GO_.html

 

Edit:

 

MENU

GOs4.png

 

LOBBY

GOs5.png

 

ROZGRYWKA WIELOOSOBOWA

GOs6.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gra wieje nudą, ciągle to samo. Co do animacji, do postaci się nie przyczepię, bo jest okej, ale woda? To już blado wypada, zero animacji, zrobiłbyś chociaż animacje falowania i jakiegoś odprysk po wpadnięciu do wody, skoro już publikujesz tą grę.

 

3/5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra wieje nudą - może i tak, ale należy pamięta, że nie jest to jeszcze wersją ostateczną. Przy dodaniu multiplayera zyskamy chat, a także potrzebę działania w zespole. Co do wody - czemu miałaby falowac, skoro znajduje się na zamkniętej przestrzeni, na której nic się nie dzieje? Ale jeszcze nad nią pomyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny styl, ale ta gra jest dość monotonna.

 

- zrób automatyczne wchodzenie do tych drzwi

- wywal "patiski" (czy cokolwiek to jest), niszczą klimat

- nie bądź Nikasem, popraw tileset (dorób rogi)

- popraw ruch platformowy (przy walnięciu łbem w sufit postać od razu przesuwa się o parę pikseli, przy spadku z dużej wysokości postać zacina się nad ziemią i upada jeszcze raz, z mniejszej wysokości)

 

dajem szy na pienć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

co do tego - zdania są podzielone. Niektórzy myślą, że powinno być rozdzielone, niektórzy że ma się łączyć. Sam nie jestem pewien, jak będzie to wyglądało ostatecznie, zwłaszcza, że planuję zrobić style dla map (np. lodowiec, dżungla, zamek, miasto).

 

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, to z chęcią się zastanowię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
co do tego - zdania są podzielone. Niektórzy myślą, że powinno być rozdzielone, niektórzy że ma się łączyć. Sam nie jestem pewien, jak będzie to wyglądało ostatecznie, zwłaszcza, że planuję zrobić style dla map (np. lodowiec, dżungla, zamek, miasto).

 

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, to z chęcią się zastanowię...

Ja mam taki pomysł, żeby się stykało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej powinieneś wiedzieć, jeżeli nie kopiowałeś bezmyślnie kodu. występuje w evencie Draw obiektu o_swiatelcontroller. a gdzie umieszczałeś ten obiekt, ty już wiesz najlepiej.

 

poza tym, fejspalmy nie są fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, iż o_swiatelcontroller występuje we wszystkich roomach i surface'a sam sobie ustawia w create, nie mam zielonego pojęcia, w którym roomie to było, a więc ciężko będzie mi dociec, dlaczego wystąpił błąd, dlatego proszę o odpowiedź, bo wtedy łatwiej będzi mi znaleźć usterkę... poza tym - u mnie nie pojawił się ani jeden błąd dotyczący surfacesów.

 

Edit:

facepalm był odwzorowaniem rzeczywistości. Nie miał być 'fajny'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
facepalm był odwzorowaniem rzeczywistości. Nie miał być 'fajny'.

To chyba ja go powinienem wstawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wersja dwuosobowa na LAN.

 

Jeżeli chcesz grać np. z bratem, to brat siada na jednym kompie, Ty na drugim.

Ty wciskasz załóż, a on dołącz i wpisuje Twoje IP.

Wtedy możecie grać.

 

Możesz też przetestować sobie jak się gra, włączając dwa razy i na jednym stawiając, a na drugim dołączając przez IP 127.0.0.1 -> będzie działać tylko, gdy uruchomisz dwa razy na jednym kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się, że Ci się podobają. Mam aktualnie w planach zrobic kilka styli graficznych, przerobic wszystko na multiplayera (8 graczy) z wyborem kolorów, nicków, czat i edytor map. Powinno wyjśc ładnie.

 

Zielone powinno byc skonczone do piątku.

- - - - - -

Jestem wciąż otwarty na pomysły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D i więcej różnych pułapek ?? może... a tymczasem mamy już prawie zrobione lobby. Do ośmiu osób, wszystko ładnie wyświetla, nazwy z kolorami. Zaraz zrobię możliwośc zmiany koloru i nicku i do zielonych celów z przedpoprzedniego mojego posta będzie mi mało brakowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...