Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Gnysiu, u mnie to jest na odwrót :P. Fajnie, tośmy sobie porozmawiali i nic z tego nie wynikło xD Muszę to przetestować, w jakiej kolejnosci sie kod wykonuje w takim razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 pablo, co Ty gadasz? Nie może być na odwrót, chyba że najpierw wysyłasz dane, a potem tworzysz obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 @Gnysek: Ja już sprawdzałem, jak tylko Dawidds o tym napisał GM 8.0 wykonuje się w momencie instance_create() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 No właśnie, dlatego tworząc obiekt i zmieniajac mu wartości, nadpisujemy już te defaultowe: GML var a; a = instance_create(...); a.zmienna = x; I z tego samego powodu w create nie sprawdzimy przez jaki obiekt został stworzony ten nowy (chyba, że ustawimy to przed stworzeniem w jakiejś zmiennej globalnej, którą w create odczytamy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Mam takie pytanie (proste, ale nie czaje) Co tu jest źle? Bo jest wysyłanie, jest odbieranie, a nic nie działa :/ https://gmclan.org/up7221_12_aa0a13201c.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się