Owex Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witam. Mam obj który nazwijmy po prostu "obiekt". I tak samo skrypt przechowujący zmienną "kasa". W "obiekcie" chcę dać w create "skrypt(1000)" (zmienna kasa=1000). Ale jak zrobić, by po przejściu do nowego roomu "kasa" nie zmieniała swojej wartości na początkową? Pytanie banalne, ale nie mam siły nad tym myśleć- dość długo pracowałem nad zmienieniem prawie wszystkiego by możliwa była opcja sklepu w grze, a teraz po prostu taki problem staje mi na drodze. Z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 1. global.kasa = 1000; 2. Nie powtarzaj tego kodu w kolejnych roomach - to znaczy obiekt który zmienną ustawi, powinien w grze być raz (np. w pierwszym etapie, lub w menu, lub w roomie pomiędzy z którego zaraz po wejściu wyjdziesz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 W obiektcie, pod depthiem masz opcje persident (jakoś tak), zaznacz ją ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 karolo głupoty gadasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 niee, dzieki temu obiekt przejdzie do next rooma i nie bedzie resetu (chyba ze to byla ironia ^^) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 31 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Tak, ale to nie jest prawidłowe rozwiązanie tego problemu, bo przynosi więcej problemów niż korzyści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Ojtam ojtam. A nie łatwiej byłoby ustawić global.kasa=1000 w evencie other>game start? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Jeśli się używa funkcji global. nie potrzeba wtedy obiektu wrzucać do każdego room'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Owex Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Próbowałem z globalami ale coś nie wychodziło. W końcu dałem persistent i działa. Oprócz tego zamiast używać skryptu po prostu dałem mu zmienną "kasa" w create i działa. Ale o jakich problemach mówisz, Gnysku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Może być ciężko szukać błędów wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Cały czas chodziło o event Create. Nikt tego nie wyjaśnił. Jeśli tego tam wcześniej nie wsadziłeś to taka waluta po prostu nie istniała bo nie została stworzona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się