SKiD Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Tytuł: Dead End Gatunek: TDS Opis: Dead End, jak sama nazwa wskazuje gra ta jest związana z Zombie. W grze jest Fabuła która jak narazie jest cały czas edytowana i ulepszana, jednak że bedzie możliwość grania innych modów gry takich jak: Obroń miejsce ratownicze lub Przetrwaj (jest jeszcze więcej). Podczas gry grasz John'em, ta oto postać na samym początku gry jest odrazu wrzucona w ciemne zakądki miasta Lahson. Taranujac wszystko na swej drodze John próbuje sie dowiedzieć co się stało I czy jest możliwość na powstrzymanie virusa "Cold Blood". Download: Dead End Demo V0.4.5 Rozmiar Pliku:10.2 MB Autorzy: Programowanie: Patryk Sowiński (SKiD) Fabuła: Patryk Sowiński (SKiD) Grafika: Patryk Sowiński (SKiD) i inni (można zobaczyć pełną listę podczas gry) Muzyka: Patryk Sowiński (SKiD) i inni (można zobaczyć pełną listę podczas gry) Screeny: ScreenShot 1 ScreenShot 2 ScreenShot 3 ScreenShot 4 ScreenShot 5 ScreenShot 6 Video: Dead End Zpowiedź Extra Info: Controls: Bieganie- W A S D Celowanie - Mouse Strzelanie - LMB Przeładowywanie - R Spowolnienie Czasu - Shift (Możliwość użytku tylko podczas grania "Survive" Mod) Rozmawianie/Podnoszenie/Czytanie itd. - E Szybka Pausa - P Pause Menu - ESC Glock - 1 (Znajdzie się go w pierwszej mapie, górnym prawym rogu w szafce (otwiera się ją klawiszem "E") ) Uzi - 2 (Otrzymujesz od jednego ocalałego) Apteczka - 6 Jak na razie próbuje się skupiać na Fabule, jednakże powstała jedna mapa stworzona dla "Przetrwania" (Survive w grze). Żeby ją odblokować w menu kliknij "Enter" i wpisz "chall". Po tym w pomieszczeniu do którego się przeniesiesz będzie komputer, musisz do niego podejść i kliknąć klawisz "e", a potem jedyne co ci zostało to przetrwać. Dead End jak na razie jest w wersji angielskiej i nie wiem czy Polska wersja ma się ukazać. A teraz kilka kodów do gry :) Żeby wpisać kod trzeba wcisnąć Enter. up4life - pełne hp (wpisać podczas gry) chall - odblokowuje specjalny mod "Survive" (wpisać w menu) minigun - 999 magazynków w uzi (wpisać podczas gry) Dzięki. P.S. Sorry za jakiekolwiek błędy ortograficzne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozone15 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 nawet fajna się wydaje na video, czekam na jakieś demko albo przynajmniej otwartą bete, na razie macie u mnie 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Podałem link do demo xD Spójrz jeszcze raz :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Witam cie SKiD estes nowy z tego co widzę witaj na gmclanie :-) a co do gry to powiem wprost jest wspaniała en klimat jak grałem,grafika też niczego sobie,muzyka bardzo dobrze dopasowana a właśnie mam do ciebie pytanie powiedz mi jak zrobiłeś by latarka nie przechodizła przez sciany bo ja do swoiej gry też to muszę zrobić a nie wiem jak :-) a drógie to powiedz mi z kąt mogę dostać taki dźwięk kroków bo również poszukuję,gra 4,5 na 5 możliwych czekam na pełną wersję :-) Podałem link do demo xD adminowie proszę zmienię na 4 ocenę,dałem 5 gwiazdek a nie mogę już zmienić nie chcący mi się klikneło :-) kto wie czy wersja full nie bedzie miała 5 :-) Spójrz jeszcze raz :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 jak zrobiłeś by latarka nie przechodizła przez sciany bo ja do swoiej gry też to muszę zrobić a nie wiem jak :-) Sprawdza odległość pomiędzy ścianą a graczem, na tego podstawie można zwiększać i zmniejszać zasięg latarki. Odległość możesz sprawdzić np tym algorytmem https://gmclan.org/index.php?czytajart=74 na dole w komentarzach snake zrobił przykład. Lub ( mniej optymalne ) wysyłać w pętli wiązkę tak długo aż zetknie się ze ścianą. ( poszukaj przykładów laserów ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Witam cie SKiD estes nowy z tego co widzę witaj na gmclanie :-) a co do gry to powiem wprost jest wspaniała en klimat jak grałem,grafika też niczego sobie,muzyka bardzo dobrze dopasowana a właśnie mam do ciebie pytanie powiedz mi jak zrobiłeś by latarka nie przechodizła przez sciany bo ja do swoiej gry też to muszę zrobić a nie wiem jak :-) a drógie to powiedz mi z kąt mogę dostać taki dźwięk kroków bo również poszukuję,gra 4,5 na 5 możliwych czekam na pełną wersję :-) Dziękuje, wlaściwie latarka to jest jedna z najtrudniejszych rzeczy z którymi miałem problem, postaram się zrobić tutorial/example w którym będzie opisane co i jak, co do kroków to ja je bardzo porządnie edytowałem, i raczej nigdzie nie znajdziesz takich dokładnych. Jeśli chcesz to moge Ci podać link do jednych z moich dzwięków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Oooo, u mnie nie pohula :/ Po wyjściu na zewnątrz (latarka) fps spada do 3. Nie oceniam, ale bardzo klimatyczne :) A, i zmień sterowanie z poruszania w kierunku myszki na... te co jest w np. Aliensach. Bardziej intuicyjne. No i jeszcze tło w show_message na jakieś inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 To jest wersja 0.4.5, teraz pracuje na 0.5, dosyć duży update który naprawi kilka problemów i doda kilka funkcji, map itd. (więc o show_message nie ma sie co przejmować bo to zrobiłem na samym początku). Na GMC ktoś miał też problem po opuszczeniu budynku, więc postaram się to naprawić. Co do poruszania, to miałem wiele skarg na wielu forum, odnośnie ich, jak na razie nie decyduje się na zmianę dlatego że idea takiego poruszania była od samego początku. Trochę trudno się gra na początku lecz po kilku mapkach się można przyzwyczaić. Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 a mozna jakis przykladzik by latarka nie przneikala przez sciane bardoz prosze aha i jak sciemnoc room od razu mowie ze zorbilem latarke z przykladu na ilightsach czy surfacahc jak to sie tma nazywya ale w kazdym badz razie byl przyklad w ktorym latarka byla i sie rozciagala ja gouzylem tyle ze usunelem linijke odpowiedizlana za rozciaganie i ustawilem sobie dlogosc latarki sam :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Mógłbyś w opcjach dać możliwość zmiany sterowania na takie jak chce Morro, mi też to obecne się nie podoba. Takie sterowanie jak to które już masz robi się wtedy kiedy kamera zmienia obrót razem z obrotem postaci. edit: przyczepię się też do muzyki, mogła by się nie resetować po wyjściu z każdego rooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 @HuderLord No i wykrakałeś, wczoraj zacząłem sobie to robić powoli, to miał być tak jakby centralny punkt programu (jeśli wiesz o co mi chodzi xD) @dyzmek Spoko postaram się coś poskładać żebyś też zrozumiał, ale jak mówiłem nie przepadam za programowaniem oświetlenia i latarek dlatego że znajduje je za trudne. Więc to może potrwać z dzień lub więcej. EDIT: No właśnie wiem, zrobiłem to tak z 5min temu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Gra się świetnie zapowiada, czekam na pełną wersję :) 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 No nieeee, teraz będę miał konkurencję. :) Nie grałem w demo, bo niestety mam na to za słaby sprzęt - używam dwóch komputerów. Aktualnie nie mam dostępu do drugiego, więc nie sprawdzę, ale mam pytanie - czy ta muzyka co na filmiku jest w grze? EDIT: BTW. Po co kody?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Nie ta muzyka nie występuje w grze. Kody po to żeby urozmaić rozgrywkę. I chciałem opowiedzieć o jednej mapce, w której uciekasz samochodem. Co myślicie o tym pomyśle? Zombie zabija się na jedno uderzenie, ale dosyć fajnie jest patrzenie się na to jak padają. EDIT: Dobre wieści, zmienianie klawiszy poruszania zostały ukończone (ale teraz muszę się pobawić animacjami) Muzyka w menu się nie restartuje, i to tyle jak na razie... EDIT2: W wersji 0.5 bedziecie mogli zobaczyc 2 cutsceny (annimowane filmiki) w grze, beda urzywac grafiki z gry, wiec w pelni beda pasowac do wszystkiego. A takie jeszcze pytanko, co ile mozna odswiezacz topic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Urozmaić rozgrywkę, a tymczasem ją psują. :huh: A jak już to takie z sensem takie jak ten survival, odblokowywane po przejściu jakiejś tam misji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Wiem właśnie, to mam zamiar zrobić ale po prostu teraz da się używać kodów żeby przetestować postęp... Co rozumiesz poprzez "psują"? Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Chodzi o to, że kody to oszustwo, jak gra się nudzi czy cokolwiek innego. Gra powinna być taka jaka jest, a jak wszystko można, a do tego kody są udostępniane przez AUTORA to nie jest dobre. Staje się łatwa i bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kataner Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Jak mają być kody, to dorób achievmenty i za ich osiągnięcie włączaj odpowiednią opcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Kody beda w grze, ale beda zmienione i bedzie trzeba cos zrobic zeby sie dowiedziec lub odblokowac jakis kod. Achievement'sow nie doda bo wtedy bym po prostu zjechal CoD'a... A tego nie chce, chce zeby ta gra byla orginalna i zeby sie roznila od innych... A tak w ogole ktos znalazl jakies problemy lub macie jakies pomysly na ulepszenie gry? Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Problemy są z nachodzeniem przeciwników na gracza. Wtedy nic nam nie robią, szczególnie to czuć jak wejdzie w ciebie szurekszczurek :P. Nie chce potem zejść, nie może też gracza zabić. Początkowo myślałem że to jakiś mount bo się obracał w kierunku w którym idę i miał tą samą prędkość co ja. Po za tym często widać kręcących się w kółko zombie. Edit: a jeszcze był bug z dymem, który się nie ukrywa w ciemności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Szurek haha. To jest naprawione od jakiegoś czasu tylko musiałem zrobić colision mask. Co do tych zombie, to jest ten sam problem co z psem nie miały masek kolizyjnych. Dym jest generowany dzięki funkcji z GM'a dlatego tak się dzieje, to będzie naprawione przy następnym update. Dziękuje za komentarze i czekam na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Skoro mają być kody, to sensowne np.: up4life - pełne hp (wpisać podczas gry) chall - odblokowuje specjalny mod "Survive" (wpisać w menu) minigun - 999 magazynków w uzi (wpisać podczas gry) Pogrubiłem normalny. Teraz mogą być, ale jak będzie finalna wersja to zastąp je normalniejszymi kodami na np.: więcej zombie, nową mapkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Mapek będzie o wiele więcej, tak samo jak zombie. Więc jedyne co można na razie zrobić to poczekać. Będzie też więcej broni, i obiektów które można zniszczyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Hmm, albo kody na bronie, ale proszę NIE NA AMUNICJĘ, bo gra traci sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Dziwne, kiedy gra jest w miarę na poziomie, to żaden ANtY, ani reszta jakoś nie kwapią się żeby coś napisać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Może dlatego że jakoś ich ostatnio na forum nie ma? Edit: Antiego nie było od 12 marca na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Ja tylko mówię fakty, jak kody będą złe to gra straci sens. Przecież kody nie mają kompletnie rozleniwiać tylko dodać jakichś "smaczków". ;) EDIT: Chociaż właściwie to jedna osoba woli "oszukiwać", druga nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Nom w grach kody tylko psują rozgrywkę. A tak wgl to właśnie ściągam grę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 31 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Spoko, w nastepnym updajcie usune kody. No i jak podoba Ci sie? Jakies pomysly lub problemy? Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Dziwne, kiedy gra jest w miarę na poziomie, to żaden ANtY, ani reszta jakoś nie kwapią się żeby coś napisać... Trudno, żebym pisał będąc zbanowanym, isn't it? Sam zresztą też nie kwapiłeś się, żeby cokolwiek napisać poza narzekaniem na innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się