Skocz do zawartości

GML


planet

Rekomendowane odpowiedzi

Czy może ktoś mi napisać czym tu jest "<wartosc_1>" i "<wartosc_2>" co tam można zapisać?

Najlepiej proszę o zrobiony cały przykładowy kod. :)

 

 

switch (<warunek>)

{

case <wartosc_1>: <instrukcje_1>; ... ; break;

case <wartosc_2>: <instrukcje_2>; ... ; break;

...

default: <instrukcje>;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

switch zmienna
{
case 1: instance_destroy(); break;
case 2: instance_create(x,y,obj_test); speed=5; break;
case 'tekst': if 1+1==2 then x=500; break;
default: y=7;
}

 

zależnie od wartości zmiennej "zmienna" zostanie wykonany inny kod, jeżeli jednak żadnej z tych wartości nie przyporzadkowano, to wykonane zostanie polecenie default.

Pamiętaj jednak, że nie można łączyć zmiennych tekstowych i liczbowych, wpisałem ją tutaj tylko dla przykładu.

 

Pozatym w helpie do game makera jest przykład...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...