planet Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Czy może ktoś mi napisać czym tu jest "<wartosc_1>" i "<wartosc_2>" co tam można zapisać? Najlepiej proszę o zrobiony cały przykładowy kod. :) switch (<warunek>) { case <wartosc_1>: <instrukcje_1>; ... ; break; case <wartosc_2>: <instrukcje_2>; ... ; break; ... default: <instrukcje>; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Lipca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 switch zmienna { case 1: instance_destroy(); break; case 2: instance_create(x,y,obj_test); speed=5; break; case 'tekst': if 1+1==2 then x=500; break; default: y=7; } zależnie od wartości zmiennej "zmienna" zostanie wykonany inny kod, jeżeli jednak żadnej z tych wartości nie przyporzadkowano, to wykonane zostanie polecenie default. Pamiętaj jednak, że nie można łączyć zmiennych tekstowych i liczbowych, wpisałem ją tutaj tylko dla przykładu. Pozatym w helpie do game makera jest przykład... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się