Skocz do zawartości

chodzenie do celu i omijanie ścian


Rekomendowane odpowiedzi

Mimo wszystko to jest dosyc skomplikowane. Sprobuj np robic obiekty przy wyjsciach, np przy koncach scian czy drzwiach, i rysowac path wroga, pierw do najblizszego takiego obiektu, a pozniej do gracza. Mozesz tez pojsc na latwizne i zrobic juz gotowy path.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Odświeżam, bo nie chcę zakładać nowego tematu :) ( Może grozi mi za to warn, ale co tam. nie bd zakladal trzeciego topiku)

 

A więc, jak zrobić chodzenie mobków (przy czym omijanie przeszkód takich jak ściana) do ruchomego celu? (bohatera)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sorry, ale w takim razie masz jedno wyjście: jeszcze raz spróbować ogarnąć kod w tamtym przykładzie. Masz przykład i pytasz się jak to zrobić? Nowy punkt ustawia się w momencie jak klikniesz, tak? Więc w evencie mouse_pressed (ew. w stepie) musi być kod w którym ustalasz gdzie obiekt ma dojść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...