karolo320 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Siema. Da się zrobić coś takiego, że jeżeli istnieje obiekt1 to view do niego dorownuje, a jesli istnieje obiekt2 (a obiekt1 nie) to dorownoje do 2 i tak dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brox Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 źle napisałem sorki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 GML if(instance_number(object1)) { view_xview[0]=xxxx; view_yview[0]=yyyy; } else if(instance_number(object2)) { view_xview[0]=xxxx2; view_yview[0]=yyyy2; } //itd</span></span> To będzie tak mniej więcej wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Dzięki, hhe miałęm tak samo tylko nie odpaliłem w roomie viewu ;p Teraz mnie oświeciło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Trochę ciekawszy efekt :P: GML if( instance_exists( objPlayer ) ) { view_xview[0] -= (view_xview[0]-(objPlayer.x-view_wview[0]/2))*0.1; view_yview[0] -= (view_yview[0]-(objPlayer.y-view_hview[0]/2))*0.1; } else if( instance_exists( objControl ) ) { view_xview[0] -= (view_xview[0]-(objControl.x-view_wview[0]/2))*0.1; view_yview[0] -= (view_yview[0]-(objControl.y-view_hview[0]/2))*0.1; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się