Skocz do zawartości

image_angle


Threef

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się że sam pytałem o to kilka lat temu, i jestem pewien że gdzieś na forum jest na to odpowiedź ale nie potrafię teraz sformułować zapytania

GML
if(image_angle>point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)){image_angle-=5;}

if(image_angle<point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)){image_angle+=5;}

Jak każdy już zauważył skrypt obraca instance w kierunku myszki. Wszystko działa poprawnie poza jednym miejscem gdzie point_direction przeskakuje z 0 na 360 i vice versa.

Moje pytanie jak temu zapowiedz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...