Threef Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Wydaje mi się że sam pytałem o to kilka lat temu, i jestem pewien że gdzieś na forum jest na to odpowiedź ale nie potrafię teraz sformułować zapytania GML if(image_angle>point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)){image_angle-=5;} if(image_angle<point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)){image_angle+=5;} Jak każdy już zauważył skrypt obraca instance w kierunku myszki. Wszystko działa poprawnie poza jednym miejscem gdzie point_direction przeskakuje z 0 na 360 i vice versa. Moje pytanie jak temu zapowiedz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 GML if direction >= 360 then direction -=360 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 a nie lepiej po prostu GML image_angle=point_direction(...)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 MagnusArias o to mi chyba chodziło Jednak nie. :( Problem pojawia się w point_direction który może przyjmować tylko wartości 0-360 Ktoś wpadnie na rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 a nie lepiej po prostu GML image_angle=point_direction(...)? Nie, nie można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Chyba jest to gdzieś w przykładach na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Zrobiłem przykład dokładnie pokazujący tą sytuację OK mam. Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się