TO_mek Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Witam! Jak najprościej poradzić sobie z taką bolączką. Przykładowo mam tło nazwane domyślnie "background0" i wykorzystany w kilkunastu miejscach w różnych obiektach itp. Chciałbym zmienić nazwę tła np. na "tlo_01" ale wszędzie gdzie używałem w kodzie nazwy background0 także to trzeba zmienić. Niestety GM8 wciąż nie ma automatu na zamianę jak w innych językach ale może ktoś ma na to jakiś szybki sposób poza uruchamianiem gry, zapisywaniem komunikatów kompilatora i ręcznym poprawianiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Lutego 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 background0 to tylko referencja. Napisz gdzieś na początku gry (przed uzyciem tego backgrounda); GML globalvar background0; background0 = tlo_01; background0 czy tlo_01 to tak naprawdę tylko cyfra wskazująca na zasób, wiec tak naprawde background0 == 0, background1 == 1 itd.; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się