ALT Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 W grze 2d chce zrobić warstwy żeby ją ułatwić,a oto pytanie,jak zrobić ściemnienie obiektu,na warstwie 1 normalnie,2 średnio,a na 3 ma być bardzo ciemno. chodzi ocoś takiego: Jest na ściemnianie jakaś komenda??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Możesz ustawić: GML (Draw) draw_set_color(a,a,a) GML (Step) a+=50 Może zadziała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Niedizała! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Racja musisz dać: GML draw_set_color(make_color_rgb(a,a,a)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Obiekt ziemia jest czarny,a tło mam czarne!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 To daj mniejszą liczbę przy dodawaniu do a, i zablokuj a do liczby np. 150. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Nadal dont work Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 A co sie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 A próbowałeś z image_blend? GML image_blend=kolor; za kolor podstaw jakąś wartość szesnastkową np. $888888 $AAAAAA $CCCCCC < to są szare kolory w kolejności od najciemniejszego do najjaśniejszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 NIC WŁAŚNIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Rysuj kwadrat tego samego wymiaru w czarnym kolorze o alpha np 0.3 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thobby Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Skopiuj sprite tego obiektu, pomaluj cały na czarno i rysuj na obiekcie z różnym image_alpha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 https://gmclan.org/up152_12_110203_gm8_przejscie_kolorow.html To + image_blend + depth. Good luck. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się