Skocz do zawartości

The Cube


Crackkk-GM

Rekomendowane odpowiedzi

The Cube


Przedstawiam projekt nad którym pracuje z moją nową ekipą od dłuższego czasu ( ja zajmuje się tylko małymi mechanizmami w grze ). Projekt tworzony jest w Constructcie. Gra jest częściowo wzorowana na trylogii "Cube" głównym założeniem rozgrywki jest wydostanie się z ogromnego sześcianu-labiryntu w którym znajdują się dziesiątki pomieszczeń ( również sześcianów ) przepełnionych pułapkami.

Istnieje jeden tryb : Multiplayer ( z mozliwoscia gry z botami ). Gra jest dosyc dynamicznym fpsem w którym jednocześnie trzeba uważać bo z każdej strony może wyjść przeciwnik ( Kazde pomieszczenie ma 6 przejść ) a jednocześnie musimy skupić się na odnalezieniu wyjścia co nie bedzie wcale proste.

Kazde pomieszczenie ma swoje właśne parametry generowane losowo podczas kazdej rozgrywki. Między innymi są to rodzaje pułapek ( szatkownice ,lasery, ciekły azot itp) , kolor pomieszczenia , szybkość upływania czasu i wiele innych. Nadmienić trzeba również że pomieszczenia zmieniaja swoje położenie co określony czas.

Postęp prac :

Grafika : 90% ( zostały menusy,kilka bajerów graficznych
Dźwięk : 100%
Gra : około 50% ( zostało wyeliminowanie kilku błędów, dopracowanie niektórych systemów ataku i pułapek oraz kilka komend dla klienta i serwera)

http://img11.imageshack.us/img11/6184/cuberd.jpg screen z aktualnego,pustego pomieszczenia
http://img153.imageshack.us/img153/8033/bronr.jpg model jednej z broni

Jedyne exclusivy jakie mogę przedstawić :) bo były robione jakiś czas temu i nie przedstawiają dzisiejszego postępu gry


Wszelkie pytania dotyczace projektu mile widziane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze powiedziawszy robiąc FPSa z The Cube to bardzo durny pomysł, więc moim zdaniem po prostu robicie bajer z gotowego pomysłu zaczerpniętego z filmu. Rękę dam sobie uciąć, że rozgrywka będzie bardzo mechaniczna i nudna. Grając w grę z takim tytułem oczekiwałbym raczej łamigłówki logicznej z elementami horroru, a nie bezmyślnej strzelaniny.

 

Jakiś filmik? Więcej informacji na temat gry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Ciekawie się zapowiada, no i wreszcie dobra zapowiedź na którą warto czekać, grę robisz w gm czy w innym środowisku, raczej na gm' a mi to nie wygląda ale chciałbym mniej więcej wiedzieć, bo może wyszła jakaś biblioteka o której nie wiem.

Pisał, że w Constructcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, nie zaprzeczamy ze ma być to poprostu bezmyślna nawalanka... ale muszę się nie zgodzić z tym:

 

Rękę dam sobie uciąć, że rozgrywka będzie bardzo mechaniczna i nudna

 

Bardzo skupiamy sie na tym żeby rozgrywka była dynamiczna , i co najwazniejsze ekscytująca. A to wszystko dzieki możliowosci wykorzystania kazdej broni na rozne sposoby oraz nietypowym rodzajom pomieszczeń.

 

Epic sambójstwo dzieki repley roomom ? Tylko tutaj :) ( prawdziwy przypadek wzięty prosto z testów )

 

 

grę robisz w gm czy w innym środowisku, raczej na gm' a mi to nie wygląda ale chciałbym mniej więcej wiedzieć, bo może wyszła jakaś biblioteka o której nie wiem.

 

Construct + dodatkowe pluginy tworzone na potrzeby gry .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Sądząc po screenach gra wydaje się nudna, więc nie ściągam. Chyba będzie kolejny nullbreaker. :(

:ranmus:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screeny są tak konkretne że aż się śmiać chce. Opisujesz świetnego pełnego akcji itd efpeesa, a jedyne co pokazujesz to model broni i jakiś lipny sześcian który ewidentnie nie pochodzi z gry (chyba że z etapu jak jeszcze nie dało się ruszać kamerą, o pułapkach i przeciwnikach nie wspominając).

Wychodzę więc z odważną tezą - ta gra nie istnieje, mwahahaha!

 

I pytanko - jak będzie wyglądać przemieszczanie się pomiędzy sześcianami? Bo jakoś ciężko mi sobie wyobrazić wdrapywanie się pod sufit w celu skorzystania z górnego przejścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screeny są tak konkretne że aż się śmiać chce.

 

:) Będą takie na ile mogę pokazać co robimy. Zastanawiałem się czy wogóle wrzucić te,skoro nie moge pokazać konkretnych (+ szablon )ale postanowiłem wrzucić przynajmiej "coś" .

 

I pytanko - jak będzie wyglądać przemieszczanie się pomiędzy sześcianami? Bo jakoś ciężko mi sobie wyobrazić wdrapywanie się pod sufit w celu skorzystania z górnego przejścia.

 

Rope Gun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
:) Będą takie na ile mogę pokazać co robimy. Zastanawiałem się czy wogóle wrzucić te,skoro nie moge pokazać konkretnych (+ szablon )ale postanowiłem wrzucić przynajmiej "coś" .

Tajemnica rządowa, czy może boicie się konkurencji?...

 

Jakiej wielkości będą te sześciany, bo jeśli takiej jak w filmie to nie wyobrażam sobie tam biegania i strzelania w kilka osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak oglądałem ten film, to w ogóle do bani, chodzą po pomieszczeniach, zabijają się, a na końcu jakaś baba, wyskakuje z niego, wpada do wody, i ją zabijają, nie rozumiem przesłania, ale gra może być dobra, bo pozory mylą.

 

Oglądałeś drugą część .. pierwsza imo lepsza o wiele .

 

 

Jakiej wielkości będą te sześciany, bo jeśli takiej jak w filmie to nie wyobrażam sobie tam biegania i strzelania w kilka osób.

 

Gra jest nastawiona na dynamizm,nigdy nie wiesz do jakiego roomu wejdziesz - dużo zamieszania i trzeba naprawde mieć oczy z tyłu głowy żeby się ze wszystkim połapać. Pozatym walki pomiedzy pokojami na granaty są na porządku dziennym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Oglądałeś drugą część .. pierwsza imo lepsza o wiele .

 

 

 

 

Gra jest nastawiona na dynamizm,nigdy nie wiesz do jakiego roomu wejdziesz - dużo zamieszania i trzeba naprawde mieć oczy z tyłu głowy żeby się ze wszystkim połapać. Pozatym walki pomiedzy pokojami na granaty są na porządku dziennym.

Coś mi trudno uwierzyć, że już tam sobie gracie w to.

 

Jeśli nawet to ultra słaby wydział PR macie w teamie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Co do przekozackiego karabinku to najwidoczniej nie tylko pr, a także design u was leży.

Po co komu kolimator (luneta?), kiedy zasłania ją magazynek? o.O

Zresztą przy takim ułożeniu opierając karabin na ramieniu i tak nikt by głowy przed ten kolimator nie wcisnął. (bo jest za blisko)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest kolimator :) . Ale oczywiście nie ma problemu , chetnie zobacze Twój model broni z gry ...o czekaj, zapomniałem :( nie masz żadnego . Pierwsza i najważniejsza zasada , modele mają wyglądać dobrze a nie być wiernymi kopiami oryginalnych broni ( których z resztą niebędzie przez oryginalne działanie wszelkiej maszynerii ).

 

 

Większość członków teamu pochodzi z UK . Póki co team jest 5 osobowy : Ja ( małe prace i alogorytmy ) , głowny założyciel ( głowny projektant i klepacz ) , 2 grafików ( anglicy ) i jedna osoba od udźwiękowienia ( pakistańczyk ). Więcej dowiecie się przy starcie naszej strony internetowej która rusza wraz z pojawieniem sie tech dema :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
To nie jest kolimator :) . Ale oczywiście nie ma problemu , chetnie zobacze Twój model broni z gry ...o czekaj, zapomniałem :( nie masz żadnego . Pierwsza i najważniejsza zasada , modele mają wyglądać dobrze a nie być wiernymi kopiami oryginalnych broni ( których z resztą niebędzie przez oryginalne działanie wszelkiej maszynerii ).

Good point, bro :thumbsup:

Na ten argument nawet nie będę starał się znaleść kontrargumentu, bo mnie całkowicie zagiąłeś.

edit: chociaż mógłby skontrować "może ty pokaż swój... o czekaj, zapomniałem :( nie masz żadnego"

 

Co ma oryginalność broni do logicznego i sensownego designu (o ile w ogóle jakiś był przed zaczęciem modelowania)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest kolimator . Ale oczywiście nie ma problemu , chetnie zobacze Twój model broni z gry ...o czekaj, zapomniałem nie masz żadnego . Pierwsza i najważniejsza zasada , modele mają wyglądać dobrze a nie być wiernymi kopiami oryginalnych broni ( których z resztą niebędzie przez oryginalne działanie wszelkiej maszynerii ).

 

Sztuka czytania trudną być :) . Chyba ze jeszcze jakies inne "błędy" w dizajnie widzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Sztuka czytania trudną być :) .

kolimator (luneta?)

 

Chyba ze jeszcze jakies inne "błędy" w dizajnie widzisz.

Jeśli to nie kolimator, ani luneta to jest to kolejny błąd, bo tak właśnie wygląda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) jako że poziom inteligencji niektórych ludzi w tym temacie nie pozwala wzbić się im na wyżyny ludzkiej kreatywności , będę ignorował kolejne posty nie wnoszące nic do tematu odpowiadając tylko na rozsądne i kulturalnie zadane pytania bo szkoda mi czasu.

 

To celownik laserowy dostosowany specjalnie do rodzaju "amunicji" jaka ta bron uzywa i bez którego władanie tą bronią stało by się wyjątkowo trudne. Sprawdza się również jako źródło światła w ciemnych pomieszczeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj tam czepiacie się, to jest broń z której najpierw należy wycelować, potem wrzucamy magazynek i strzelamy :D - To taki żarcik, wiem że to celownik laserowy.

 

Co do tematu, cóż oglądałem wszystkie wersje filmu, jedynka IMO była najlepsza, bo reszta przebajerowana, faktycznie ciężko sobie wyobrazić FPSa z masą akcji w sześcianach + pułapki i inne cuda. Gracz będzie ograniczony do stania w rogu i czekania aż ktoś się pojawi, bo nie wyobrażam sobie biegać między linkami i strzelać do ludzi. Szczerze wolałbym już po prostu zrobić z tego sieciową skradankę, jakiś element logiczny w trybie COOP. To jest oczywiście moja opinia, zobaczymy co z tego projektu wyjdzie :)

Może się nie znam, w końcu zrobiłem tylko bardzo przeciętne, nudne Alien Territory ;) + bardzo przeciętnego MMORPGa Almorę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Może się nie znam, w końcu zrobiłem tylko bardzo przeciętne, nudne Alien Territory ;) + bardzo przeciętnego MMORPGa Almorę ;)

No spoko, twoje gierki są fajne, ale patrząc raczej z perspektywy gmclanu niż ogólnie, bo taka Almora to więcej niż przeciętna nie jest w porównaniu do innych mmorpegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) jako że poziom inteligencji niektórych ludzi w tym temacie nie pozwala wzbić się im na wyżyny ludzkiej kreatywności , będę ignorował kolejne posty nie wnoszące nic do tematu odpowiadając tylko na rozsądne i kulturalnie zadane pytania bo szkoda mi czasu.

 

To celownik laserowy dostosowany specjalnie do rodzaju "amunicji" jaka ta bron uzywa i bez którego władanie tą bronią stało by się wyjątkowo trudne. Sprawdza się również jako źródło światła w ciemnych pomieszczeniach.

 

Podziękował. I kolejne pytanie: ile typów broni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...