Skocz do zawartości

Panel


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chcę zrobić osobny obiekt do panelu broni, życia itp. Mam chwilowo zdefiniowane to w objekcie gracza, ale muszę to zmienić, bo panel chowa sie pod drzewami razem z postacią. I teraz pytanie, gdzie dopisać do kodu żeby brało pod uwagę zmienne zapisane w objekcie gracza?

Oto kod:

 

GML
if ( shoot == true )

{

if ( global.ammo_wmagazynku[ bron[ active ]] > 0 or global.ammo_zapasowe[ bron[ active ]] > 0 and shoot=false )

draw_sprite_ext( sprite_puste[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale, direction , image_blend,image_alpha)

else

draw_sprite_ext( sprite_strzal[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,direction , image_blend,image_alpha)

}

else

draw_sprite_ext( sprite_bron[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale, direction , image_blend,image_alpha)

 

draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_white ); draw_set_halign( fa_center )

xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 107 // pozycja panelu

yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +1

 

 

if ( bron != nic ) //jezeli aktualna bron != nic

{

draw_text( xx - 15 , yy + 45 , weapon_name[ bron ] ) // rysuje napis z nazwą broni

draw_text( xx + 15 , yy + 65 , string( global.ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( global.ammo_zapasowe[ bron ] )) // rysuje ilość ammo

}

 

//rysuj healthbar

draw_healthbar(view_xview+32,view_yview+10,view_xview+110,view_yview+20,health,c_white,c_red,c_green,0,1,1);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wklepałem do obiektu hudu coś takiego:

GML
if ( !instance_exists( Major_Reisman ) )exit;{

 

draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_white ); draw_set_halign( fa_center )

xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 107 // pozycja panelu

yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +1

 

with (Major_Reisman) {

if ( bron != nic ) //jezeli aktualna bron != nic

draw_text( xx - 15 , yy + 45 , weapon_name[ bron ] ) // rysuje napis z nazwą broni

draw_text( xx + 15 , yy + 65 , string( global.ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( global.ammo_zapasowe[ bron ] )) // rysuje ilość ammo

 

//rysuj healthbar

draw_healthbar(view_xview+32,view_yview+10,view_xview+110,view_yview+20,health,c_white,c_red,c_green,0,1,1);

}

 

}

i wyskakują błędy, nie wiem o co biega, próbowałem kilkanaście razy przestawiać klamry itp. i nic :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...