LolikZabijaka Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Cześć, chcę zrobić osobny obiekt do panelu broni, życia itp. Mam chwilowo zdefiniowane to w objekcie gracza, ale muszę to zmienić, bo panel chowa sie pod drzewami razem z postacią. I teraz pytanie, gdzie dopisać do kodu żeby brało pod uwagę zmienne zapisane w objekcie gracza? Oto kod: GML if ( shoot == true ) { if ( global.ammo_wmagazynku[ bron[ active ]] > 0 or global.ammo_zapasowe[ bron[ active ]] > 0 and shoot=false ) draw_sprite_ext( sprite_puste[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale, direction , image_blend,image_alpha) else draw_sprite_ext( sprite_strzal[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale,direction , image_blend,image_alpha) } else draw_sprite_ext( sprite_bron[ bron ],image_index,x,y,image_xscale, image_yscale, direction , image_blend,image_alpha) draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_white ); draw_set_halign( fa_center ) xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 107 // pozycja panelu yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +1 if ( bron != nic ) //jezeli aktualna bron != nic { draw_text( xx - 15 , yy + 45 , weapon_name[ bron ] ) // rysuje napis z nazwą broni draw_text( xx + 15 , yy + 65 , string( global.ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( global.ammo_zapasowe[ bron ] )) // rysuje ilość ammo } //rysuj healthbar draw_healthbar(view_xview+32,view_yview+10,view_xview+110,view_yview+20,health,c_white,c_red,c_green,0,1,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Po prostu cały ten kod wsadź pomiędzy: GML if ( !instance_exists( obj_gracz ) ) exit; with ( obj_gracz ) { /* rysowanie tych ze rzeczy */ }; w tym nowym objecie od HUDa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 wklepałem do obiektu hudu coś takiego: GML if ( !instance_exists( Major_Reisman ) )exit;{ draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_white ); draw_set_halign( fa_center ) xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 107 // pozycja panelu yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +1 with (Major_Reisman) { if ( bron != nic ) //jezeli aktualna bron != nic draw_text( xx - 15 , yy + 45 , weapon_name[ bron ] ) // rysuje napis z nazwą broni draw_text( xx + 15 , yy + 65 , string( global.ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( global.ammo_zapasowe[ bron ] )) // rysuje ilość ammo //rysuj healthbar draw_healthbar(view_xview+32,view_yview+10,view_xview+110,view_yview+20,health,c_white,c_red,c_green,0,1,1); } } i wyskakują błędy, nie wiem o co biega, próbowałem kilkanaście razy przestawiać klamry itp. i nic :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 W pierwszej linijce masz exit; i zaraz po średniku masz klamrę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 ok, już naprawiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się