Skocz do zawartości

Zablokowane WriteB


ALT

Rekomendowane odpowiedzi

GML (WriteB)
//Nazwa Blocka

b=file_text_open_write(argument0)

file_text_write_string(b,argument1)

file_text_write_real(b,argument2)

file_text_close(b)

 

GML (create)
message_background(tlo)

message_button(przycisk)

 

 

a=get_string("NAZWA","KAMIEN")

b=get_string("NAZWA SPRITA","KAMIEN")

c=get_string("RODZAJ","1")

 

WriteB(a,b,c)

game_end();

 

W praktyce wychodzi tak że wszystko jest dobrze tylko zamiast pisania tego co jest w zmiennej c,pisze 0

np.miało być

dupa 3

a jest

dupa 0

dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Pamiętaj, żę to b w wywołanym skrypcie to jest to samo b, co wcześniej, więc nadpisujesz jego wartość. Akurat tutaj pół biedy, bo korzystasz z argumentX, więc już tego b nie używasz potem, ale gdyby przed game_end był jakiś kod - miałbyś nie lada problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...