ALT Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 GML (WriteB) //Nazwa Blocka b=file_text_open_write(argument0) file_text_write_string(b,argument1) file_text_write_real(b,argument2) file_text_close(b) GML (create) message_background(tlo) message_button(przycisk) a=get_string("NAZWA","KAMIEN") b=get_string("NAZWA SPRITA","KAMIEN") c=get_string("RODZAJ","1") WriteB(a,b,c) game_end(); W praktyce wychodzi tak że wszystko jest dobrze tylko zamiast pisania tego co jest w zmiennej c,pisze 0 np.miało być dupa 3 a jest dupa 0 dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 GML c=get_integer("RODZAJ",1) Albo: GML file_text_write_string(b,argument2) Pobierasz string, a zapisujesz real. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALT Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Thx,działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Pamiętaj, żę to b w wywołanym skrypcie to jest to samo b, co wcześniej, więc nadpisujesz jego wartość. Akurat tutaj pół biedy, bo korzystasz z argumentX, więc już tego b nie używasz potem, ale gdyby przed game_end był jakiś kod - miałbyś nie lada problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi