Axlii Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 cześć, chciałem zrobić serwer do gry z użyciem 39dll. Mam dokładnie taki sam kod jak w innej grze tylko że u mnie nie działa. objWait CREATE GML listen = tcplisten(14804, 5, true); //nasłuchiwanie</span> STEP GML client = tcpaccept(listen, true); if(client <= 0) exit; global.otherplayer = client; room_goto(rmGame); i mam taki błąd GML ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object o_listen: In script tcplisten: Error in code at line 11: /* Creates a listening socket to monitor a certain port for incoming connections. Argument0 = Port to listen on Argument1 = Max amount of people allowed to be in the connected but not accepted list Argument2 = Blocking(0)/Non-Blocking(1) mode. Affects the tcpaccept script. returns the id of the socket or a negative error code.*/return external_call(global._SokB, argument0, argument1, argument2); ^ at position 29: Unknown variable _SokB pomocy ;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioGreen Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Jak dla mnie to nie zrobiłeś zmiennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 W innej grze a raczej przykładzie nie ma jej nigdzie zdefiniowanej a działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 zwyczajnie kod wywoluje sie zanim wywolales funkcje dllinit() :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 dzięki już działa zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Otwieram bo kolejny problem, jakby to napisać serwer nie widzi klienta a klient widzi serwer. Klient ma takie coś w dołączaniu GML server = tcpconnect("127.0.0.1", 14804, 1); global.otherplayer = server; if(global.otherplayer <= 0) { show_message("nie udalo sie polaczyc") } i tu działa jak jest włączony serwer, a jak wyłączony to wyskakuje okienko. W serwerze CREATE GML dllinit(0, true, false); listen = tcplisten(14804, 2, true); if(listen <= 0) { show_message("dddddddddd"); game_end(); } STEP GML sock = tcpaccept(listen, 1); if(sock) { closesocket(listen) global.otherplayer = sock instance_destroy() } DESTROY GML room_goto_next() i nic nie robi jak klient sie podłącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Znaczy się zamykasz połączenie jak klient wejdzie tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Nie wiem, jak klient sie podłączy to ma zmienić rooma w serwerze(zmieniłem, tutaj jest że sie niszczy) ale nic nie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Tylko nie mów, że oba roomy mają to samo tło i żadnych obiektów.... poza tym, błędu nie widzę, kropka w kropkę mam ten sam kod w Almorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 niee ,roomy mają to samo tło ale sprawdzałem w debug modzie i sie nie zmienia room. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 a daj show_message(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zamiast zmiany roomu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 no, albo zamiast niszczenia, gdziekolwiek, zeby sprawdzić czy w tego ifa wchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Nic.. ;/ może wyśle projekt? @ EDIT ehm właśnie zauważyłem że w serwerze zamiast eventu Game end jest game start więc było dll_free() od razu i dlatego nie działało. dzięki za chęć pomocy ;p. Jak będe miał jakiś problem to tu napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ha, takie błędy lubię najbardziej. Szukasz kilka dni, a tu taka pierdoła. Ale pocieszę Cię - zdarza się najlepszym, nawet mi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Wiem że było ale nie mogłem znaleźć. Ale mógłby ktoś dać linka do tematu albo napisać tu jak zablokować możliwość wstawiania znaku ,,#'' oraz że maksymalna długość to np. 15 znaków w zmiennej? Sory, nie umiem szukać ; d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 nie musisz blokować kratki... zrób \# - powoduje nie wstawienie przejścia do nast. linii, tylko kratki jako czytalnego znaku. Do drugiego -> chcesz to w show message, czy już w zmiennej? w message'u nie wiem jak, ale w zmiennej: GML /* STEP */ if pisztu // zmienna, która odpowiada za to, czy masz teraz zapisywać w zmiennej, czy nie { if string_length(zmienna)<15 { zmienna=string_replace_all(keyboard_string,'#','\#') } } Masz od razu ze wspomnianą kratką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dzięki a z maksymalną ilością znaków troche inaczej? Bo jak zapełnie już to wtedy nie da sie backspace'a zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 to obcinaj też keyboard string... hm, nie pamiętam teraz wszystkich operacji na stringach z GMa, ale chyba: GML keyboard_string = string_copy(keyboard_string,1,15); upewnij się tylko, czy indeksujemy od 0 czy 1 bo tego właśnie nie pamiętam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axlii Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 dzięki działa ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 ano racja... sorry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się