Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 31 Grudnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Tytuł: Way Out 2 Gatunek: Top-Down Shooter Opis: Zgodnie z prawem powinieneś siedzieć do końca życia. Jesteś Alberto Biaggi. Przyszedłeś tu po tych, którzy podnieśli rękę na twoją żonę. Wyrzuciłeś już z pamięci co było kiedyś. Teraz liczy się tylko krew. Autorzy: Programowanie: PabloGM Pomoc: PsichiX, Dawidds, KonradGM Fabuła: Wojzax, PabloGM Głosy: Yasq (główny bohater), Wojzax (mind) Grafika: Wojzax Muzyka: Wagner,Tiersen Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Widzę, że wszyscy mają trochę wydżebkę. Na wstępie powiem, że jeśli ma to być zemsta, to gra powinna być efektowna, a nie bieganie i strzelanie. Bardzo przyjemne byłyby przeróżne slow motiony, zbliżenia, latające szczątki, wymyślne animacje śmierci, albo coś w stylu delikatnego ragdolla. Kolesiowi na fortepianie po rozwaleniu go powinien wypadać mózg, a resztki łba powinny nasączać klawiaturę instrumentu krwią. Przeciwnicy też sądziwni. Niby to my się mścimy na nich, a oni już od razu nas rozpoznają, wiedzą o co chodzi i napieprzają jak głupi. Druga sprawa, to strzelanie. Przeciwnicy trafiają w nas bez względu na wszystko, nawet żadnych pocisków nie widać. Do tego biegną prosto na nas, co to ma być? Oni powinni srać po porach, jak komuchy za czasów Ziobry. To chyba tyle złego. Graficzka ładna, ale wymaga solidnej poprawy, bo postaci trochę dziwne są, a animacja chodzenia to jakieś dobre żarty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Grafika ładna, ale pewnie to wiesz. Wydaję mi się, że gra może być świetna, osobiście czuje jej klimat, jeżeli dźwięk pójdzie w parze z grafiką plus efekty specjalnie to będzie super. Powiedz tylko jaki utwór gra ten pianista? Czy był way out 1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Way Out 1 to był niewypał , w sumie tak to można nazwać . Prosze link : https://gmclan.org/up2522_4_Way_Out.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Wojzi, grafika ładna, ale nie czuć nastroju, który towarzyszy zabijaniu z ukrycia. Za mało krwiste te zgony. Zresztą Flaque wszystko świetnie opisał i w pełni się pod tym podpisuje. Mam nadzieje, że fabuła jest bardziej rozwinięta niż jej opis w zapowiedzi :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Rzeczywiście jedynka totalny niewypał i niegrywalna, tym razem nie z chrzań roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Widzę, że wszyscy mają trochę wydżebkę. Na wstępie powiem, że jeśli ma to być zemsta, to gra powinna być efektowna, a nie bieganie i strzelanie. Bardzo przyjemne byłyby przeróżne slow motiony, zbliżenia, latające szczątki, wymyślne animacje śmierci, albo coś w stylu delikatnego ragdolla. Kolesiowi na fortepianie po rozwaleniu go powinien wypadać mózg, a resztki łba powinny nasączać klawiaturę instrumentu krwią. Przeciwnicy też sądziwni. Niby to my się mścimy na nich, a oni już od razu nas rozpoznają, wiedzą o co chodzi i napieprzają jak głupi. AD.1 Druga sprawa, to strzelanie. Przeciwnicy trafiają w nas bez względu na wszystko, nawet żadnych pocisków nie widać. Do tego biegną prosto na nas, co to ma być? Oni powinni srać po porach, jak komuchy za czasów Ziobry. To chyba tyle złego. Graficzka ładna, ale wymaga solidnej poprawy, bo postaci trochę dziwne są, a AD.2animacja chodzenia to jakieś dobre żarty! AD.1Bzdura ! Wystarczy robić uniki od pocisków ( co nie jest tak trudne jak się wydaje ). Niestety , przeciwnicy kierują się systemem jeden za wszystkich , wszyscy za jednego . AD.2Jesteś pierwszą osobą z testujących , która zwraca na to uwagę . Wojzi, grafika ładna, ale nie czuć nastroju, który towarzyszy zabijaniu z ukrycia. Za mało krwiste te zgony. Zresztą Flaque wszystko świetnie opisał i w pełni się pod tym podpisuje. Mam nadzieje, że fabuła jest bardziej rozwinięta niż jej opis w zapowiedzi smile.gif. Jeśli chcesz to zawsze możesz stanąć w cieniu za skrzynia i wybijać przeciwnika . Nie ma opcji żeby się zorientował kto bądź co do niego strzela . PS Wszystkie uwagi dotyczące ulepszenia/usprawnienia rozgrywki mile widziane . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 mi w tym co widzialem najbardziej niepodobala sie widocznosc przeciwnikow. Fajnie ze nie widzieli mnie za skrzynka, ale juz gorzej ze jak tylko wyszedlem zza skrzynki, to mimo ze bylem w naciemniejszym z cieni, i momo ze stali do mnie plecami odrazu wylecieli i zaczeli we mnie pruc. Skoro w grze jest tyle cienia, warto bo to wykorzystac, a to ze widza plecami - licze na zmiane. fajny bylby tez wskazniczek widocznosci jak w thiefie czy splinter cellu (ale to pod warunkiem wprowadzenia opcji "chowania sie w mroku") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćko Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Grafika ładna. Fabuła w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Propa od tamtej wersji wprowadziłem mnóstwo zmian , uwierz będzie dobrze : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Wprowadziłeś wskaźnik widoczności? (słyszalności też by się przydał) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Flaque żebyś mi nie stękał : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
en_6280 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 to on grał na stojąco? Gdzie jest krzesełko? a może był taki niski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Ogólnie za ciemno jest! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 to on grał na stojąco? Gdzie jest krzesełko? a może był taki niski? Wyślij mamę po okulary . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Super grafa ! Jak dla mnie, trochę za ciemna, lepiej zróbcie jaśniejszą grafikę, a później dodajcie ustawienia jasności w grze, bo tak to nie wszyscy będą dobrze się bawić grając, zależy od monitora/ ustawień monitora :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 "Say hi to the devil for me" O to efekt , zbliżenia kamery na konającego przeciwnika . ( efekt nie wygląda tak zadowalająco jak w grze ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 6 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zmieńcie twarz przeciwnikowi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 I kapelusz chyba powinien spaść z głowy...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Ogólnie to "fabularnie" gra jest teraz trochę bardziej pokręcona, a to co widzimy w większości jest wizjami bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Twarze kozackie teraz są. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 ja bym taką proponował :borek: albo :psichix: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Jedyna opcja która ja Ci proponuje to : GML exit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Wojzax -> Ostatni screen spoko, tylko ten dach po lewej, wygląda dla mnie jak by zaczynał się na poziomie chodnika ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 mocnie, nie ma co :lubieto: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 7 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Drzwi są wbite w ścianę :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 oj, dopiero zauważyłem : D zaraz owalę level dizajnera : D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 warto tez dodac ze owe drzwi sa duzo za duze, gdyby staly w zawiasach biedny bohater ledwo dosiegnalby do klamki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się