Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Grudnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Tytuł: Dogs of WarGatunek: Top-down ShooterOpis: DoW (nazwa prawdopodobnie do zmiany) będzie symulatorem współczesnego pola walki. W grze będziemy sterowali kapitanem drużyny tytułowych Psów Wojny. Do sterowania drużyną będziemy mieli kilka prostych rozkazów, resztą zajmie się AI. Punkty życia nie będą się automatycznie regenerowały, nie będzie też apteczek. Jedynym sposobem na przywrócenie hp będzie drużynowy medyk. Interfejs również będzie maksymalnie minimalistyczny (wyświetlona będzie tylko aktualnie używana broń i ilość magazynków). Mam jeszcze dużo innych pomysłów, ale nie będę wszystkiego pisał. Póki co fabuły nie zdradzam bo nie jest do końca opracowana. Klasy które będą dostępne w grze to: Scout, Heavy Support, Light Support, Medic, Sniper oraz EngineerAutorzy:Design: ANtYKodzik: ANtY (waxx, thx za pomoc)Grafika: rapperMuzyka: "Riding on the edge" newgrounds.com Screeny:Kliknij, aby powiększyć.Aktualna wersja testowa:2010.12.30 | 0.0.1 | 0012010.12.30 | 0.0.2 | 002 Zauważyłem, że gra chyba lepiej działa na Radeonach niż GeForceach, prosiłbym o napisanie przy jakiej karcie graficznej jak się gra sprawowała (jest ograniczenie do 60 fps). Przed odpaleniem gry należy zainstalować oalinst.exe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Dlaczego, w grafice jest biała otoczka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 30 Grudnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 W coś takiego właśnie chętnie bym pograł, mam nadzieję że coś z tego będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judei Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Po co wrzucałeś do wersji testowej plik muzyczny ważący prawie 20mb? Waży więcej niż cała reszta razem wzięta. ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Na GeForsie 9800 GTX jest ciągle 60FPSów. Ale brzydko się przewija jak dochodzimy do krawędzi bohaterem a patrzymy w inną stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Dlaczego, w grafice jest biała otoczka ? Wydaje mi się, że gdy cały sprite jest otoczony przez pixele z przezroczystością na ileś procent to po obracaniu sprie nie wyświetla się z białą otoczką, ale pewności nie mam. Będę musiał sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Straszna kupka w sumie. Postać mdle się porusza, nie ma żadnej fizyki. Właściwie nie wiadomo, co chciałeś tu zaprezentować. Przewijanie ekranu to też jakieś dobre żarty. Wycentruj ekran na punkcie między pozycją gracza i kursora, wtedy będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Straszna kupka w sumie. Postać mdle się porusza, nie ma żadnej fizyki. Właściwie nie wiadomo, co chciałeś tu zaprezentować. Przewijanie ekranu to też jakieś dobre żarty. Wycentruj ekran na punkcie między pozycją gracza i kursora, wtedy będzie git. Chciałem się dowiedzieć, czy dobrze działa. To nie żadne demo, czy alpha. edit: flaque, dzięki mistrzu za podpowiedź z tą kamerą. A tak długo myślałem jak to zrobić o.O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Mój komp łamie system i mam 600 fps ^^ ATI Mobility Radeon HD 5650 gra działa płynnie Edit: Nie chce się w dół przesuwać mapka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 2010.12.30 | 0.0.2 | 002 _________________________________ ____________v.0.0.2______________ *Lepsze poruszanie kamerą (dzięki flaque) *Dodany rozrzut przy strzelaniu *Można strzelać przez niskie przeszkody (ale jest mała szansa, że pocisk jednak trafi w nią) *Nowe dźwięki *Nowa broń (przęłączamy się między brońmi klikając 1 i 2) *Nowa przeszkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 30 Grudnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 na razie mi się podoba, chociaż np. kule za duże, koleś jest za bardzo jakby wycięty z kartonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Eee co ty tu dajesz, 20 mb wlaczam a tu gosciu drzewko i jakies skrzynie,po ambitnym opisie myslalem ze jakiegos przeciwnika dasz czy cokolwiek co by sie dalo ocenic . No ale nic, w zasadzie nie podobaja mi sie: biale obwodki wokol spritow, slimacza predkosc lotu kul , dziwnie rwane/nerwowe(?nie wiem jak to opisac) ruchy kamery. Grafiki nie ma co oceniac bo widac ze pododajesz elementy, gameplayu nie da sie oceniac bo go nie ma, silnik ciezko ocenic bo jest dopiero co zaczety, muzyki nie ocenie bo slyszalem tylko 10 sekund. Lubie takie gierki wiec czekam na jakas grywalniejsza wersje, ale jesli wrzucasz takie dziesieciosekundowki to prosba nie wrzucaj chocby tej muzyki bo nie wiem co innego moze tam tyle wazyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Po pierwej- Jak to możliwe że w takiej gierce, w zasadzie pokazie w którym jest kilka obiektów mam 3 FPS?! Dragon Age mi na najwyższych śmiga.. Co jest Anty? Mam grafikę Amd X1800 GTO 256 Mb Po drugie, moim zdaniem poruszanie lepiej by pasowało gdyby - ord('W') służyłoby do biegania w kierunku celownika a nie zawsze na północ w mapce, tak jak jest w normalnych FPS-ach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zrób z tego et w 2D a będzie mniam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Po drugie, moim zdaniem poruszanie lepiej by pasowało gdyby - ord('W') służyłoby do biegania w kierunku celownika a nie zawsze na północ w mapce, tak jak jest w normalnych FPS-ach.-1 Co do białej otoczki, liczy się to jaki kolor mają przezroczyste piksele na obrazku, otwórz obrazek w fotoszopie, obrysuj go takim kolorem jaki ma w każdym miejscu i wtedy dopiero wymaż w jakiś sposób tą otoczkę. Nieważne, że piksel jest przezroczysty - wszystkie kanały interpolują się i tak osobno, więc ten jeden piksel stycznie do kanału alpha obrazek musi mieć sensowny kolor. Przynajmniej u mnie działało ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zrób z tego et w 2D a będzie mniam. Czyli, że z multi? Jesli tak to byłoby trudno, bo nigdy multi nie robiłem :( @Dawidds: wystarczy jak obrazki maja aa, znaczy kontur z przezroczystych pixeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Czyli, że z multi? Jesli tak to byłoby trudno, bo nigdy multi nie robiłem To się nauczysz ;) Na tym polega tworzenie gier, że ciągle trzeba się czegoś uczyć. Jeśli udałoby się oddać klimat et to sukces murowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Po drugie, moim zdaniem poruszanie lepiej by pasowało gdyby - ord('W') służyłoby do biegania w kierunku celownika a nie zawsze na północ w mapce, tak jak jest w normalnych FPS-ach. w zyciu! Nic tak nie ogranicza topdownshootera jak bieganie w strone myszki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Serio? W sumie w takiego nigdy nie grałem także nie wiem, wydawałoby mi się że tak będzie lepiej:) W zasadzie czemu ogranicza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 31 Grudnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 BO musisz ciągle zmieniać osie ruchu i ciężko operować samym ciałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 dokladnie, no i sam fakt ze przewaznie majac giwere w lapie nie biegnie sie w strone w ktora sie strzela, tak robil tylko rambo i charles bronson, duzo wazniejsze jest strafe-owanie i chowanie sie za przeszkodami, a to kiedy ciagle sie obracasz (bo zalozmy ze przeciwnicy atakuja ze wszystkich stron) jest cholernie trudne przy chodzeniu kierunkowym. W zasadzie (wg mnie oczywiscie) takie sterowanie ma sens jedynie kiedy kamera obraca sie razem z graczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maćko Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Gra będzie raczej ciekawa. Grafika na screenach jest ładna. Myślę ,że to będzie ciekawa gra :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Jednak będzie multi. Co prawda ledwo programuje single i nie miałem nigdy styczności z multi ale co mi tam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 2 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Ej no, zrób porządne dowodzenie drużyną, a nie już się za multi bierzesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Pisze posta aby umiescic jape andiego w tym temacie. anyway: CIEKAWA FABULA NIEZLA GRAFA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Zaraz za zmianą głównego trybu gry na multi poszła również zmiana klimatu gry. W grze będą występowały dwie frakcje: Desertmen oraz Citizens. Akcja gry toczyć się będzie w świecie post apokaliptycznym. Zmiany: -Nowy wygląd postaci ( lekki pancerz, frakcja Desertmen ) -Dodałem możliwość uderzania pięściami (udało się na screenie ten moment uchwycić) -Sporo nowych dźwięków -Łączenie się z serwerem działa, póki co tylko łączenie działa prawidłowo :) -Kilka bugów fixniętych w tym usunąłem spadek fpsów przy robieniu screena -Usunięte białe otoczki w okół obiektów Do czasu aż będzie się można na multi postrzelać raczej nie będzie wersji do ściągnięcia. Jak ktoś chce to mogę upnąć wersję gdzie można do terrorystów postrzelać ( z 31.12.10 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 5 Stycznia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 imo szkoda że zmieniłeś koncept, bo dowodzenie drużyną mnie jarało. No ale powodzenia z multi, może coś z tego wyjdzie, chociaż wątpię że uda ci się po tylu zmianach nie znudzić się projektem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Cień tego "murku" po lewej, powoduje że ów "murek" lata ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Cień tego "murku" po lewej, powoduje że ów "murek" lata ... Niestety wszystkie cienie powodują, że przedmioty latają, tylko na tym mocno to widać, będę musiał zmienić sposób ich rysowania. @Wojzax: Jak znasz kogoś kto napisze ogarnięte AI to daj mi znać, bo ja nie dam rady ;) Na multi też będzie teamowa współpraca (głównie dlatego, że to nie fragi będą się liczyły, a wykonywanie zadań, a tu bez wsparcia drużyny ani rusz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Ta wersja, którą podeślałeś jest słaba. Słabe strzelanie, brak animacji, a jedynie koleś prezentuje jako taki poziom. Ogólnie, radziłbym coś sklepić na single, a nie już się na multi rzuciłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się